26 Eylül 2020 Cumartesi

Yeni Blogger Arayüzü

Birkaç ay öncesinde, düzenli olarak yaptığım şeyi yaptım yine. Blogger'a girdim. Bir de ne göreyim, Blogger yeni arayüze geçmiş.

Şöyle bir baktım üstünkörü, büzüşmüş bir surat, kısık bir gözle. Beğenmedim. Sol altta, adeta biz görmeyelim diye, köşeye iliştirilmiş "Eski Arayüze Dön" butonuna tıkladım.

Sonra tekrar girdim. Bu sefer eski arayüzle açıldı. Fakat beni uyardı, "Eylül'de yeni arayüze geçeceğiz, haberiniz olsun." diye.

Eylüle yakınlaşan bir gün tekrar girdim. Yine yeni arayüz. La havle çektim, sinirlendim. Eski Arayüze Dön'e tıkladım yine. Sonraki günler de her girişimde aynı şeyi yaptım.

Sonra o gün geldi. Bana geleceği söylenen o gün, geldi. Ve ben o gün girdiğimde Blogger'a, sanki uyarılmamışım gibi öncesinde, sinirlendim, öfkelendim. "Eskisi iyiydi, ne bu şimdi?!" diye gönül koydum Google'a. 

Birkaç gün girmedim sonra. Blogun istatistiklerini bu yeni, cafcaflı haliyle göresim yoktu zira. 

Fakat yine, mecburen yolum düştü. Girdim. Hangi arayüz nerede, hangi ibre hangi sekmede, bir yerlere gire çıka öğrendim.

Şimdiyse alıştım bu yeni haline. Artık buton da yok sol alt köşede. Sanki hep bu şekildeymiş gibi Blogger arayüzü, sanki başından beri bu halini kullanmışım gibi.

İlginç.

2 yorum:

  1. Yıllar önce çok sıkı takip ederdim bu blogu sonra araya çok şey girdi. Hâlâ arada sırada gelip okuyorum, zaten eskisi gibi birikmiyor sayfalarca yazı ama çok hoşuma giden bir şey var burda, çok şeyler değişse de senin tabirinle kusma tası bu blog, işte o değişmiyor.

    YanıtlaSil