7 Eylül 2021 Salı

Sir William Rogers'a

Sir William Rogers beni hiç sevmeyecek

Bu şiiri ona yazdığımı 

    hiç bilmeyecek

Evinin duvarlarında ölü böcekler duran bir kadınım ben

Güçsüz ve zayıf karakterliyim

Sadece yalnız hissettiğimde severim

Beni sevenler zaten hep pişman oldular

O yüzden Sir William Rogers

    beni hiç sevmeyecek

Bu şiiri ona yazdığımı

    hiç bilmeyecek

Ona yazdığım diğer şiirleri de

Ocağının üzerinde hep üç tencere olan bir kadınım ben

Fırınında en az iki tepsi

Geceleri gök gürültüsünden ve yalnızlıktan korkan bir kadınım

Yaşlıyım ve korkak

Yıllarca şair olduğumu bile sakladım

Düşündüğünüzden de derin kazayaklarım

Kalbim bir kelebek kanadı gibi kırılgan ve titrek

Halbuki Sir William Rogers

    herkesin sevdiği bir adam

Varlığı bir adamın yalnızlığı kadar 

Ağır ve gerçek

Herkes ona hayran 

Tutuyor ellerinden güneş

Onunla açıyor her çiçek

O yüzden Sir William Rogers 

    bir ömür geçse de üstünden

    beni hiç sevmeyecek

1 yorum: