28 Mart 2019 Perşembe

Tekmile'nin İstediği Sanat Eseri İncelemesi

Hastayım.


Her bir hastalık bir öncekinden daha atlatılamaz geliyor bünyeme.

Özlüyorum.

Her bir sevişimde daha da sevemeyecekmişim gibi hissediyorum.

Kaybediyorum.

Her bir kaybedişimde daha da bulamayacakmışım gibi geliyor gerçeği.

Gidiyorum.

Her bir gidişimde dönüş yolu daha yokuş geliyor gözüme.

Bekliyorum.

Her bir bekleyiş sonsuza daha çok gebe.

Dinliyorum.

Her bir nasihat daha anlamsız geliyor bünyeme.

Boğuluyorum.

Her bir nefes daha fazla tetikliyor astımımı.

İstiyorum.

Her bir istek daha hayalvari geliyor bünyeme. (zira yapabileceklerini hayal etmez insan)

Hatırlıyorum

Her bir hatırlayış daha da bozuyor kimyasını anıların.

Yazıyorum.

Kelimeler artık daha yalancı.

Ağlıyorum.

Göz yaşlarım artık daha tuzlu.

Seziyorum.

Hislerim artık daha katranvari.

Titriyorum.

Fakat üşümüyorum.

Anlayamıyorum

Fakat anlamak istiyorum.

Anlatamıyorum

Fakat görmeni istiyorum.

Bilmiyorum.

Bilemiyorum.

https://open.spotify.com/track/2V65m1AwTWHgLcdsyhYZNU

3 yorum: