5 Mart 2019 Salı

Kustum, Bir Balyan Gibi Kustum

Damarlarımdaki kanın tenimi ısıtmasını izlemek istiyorum.
Sonrasında gelen uyuşukluğun etkisiyle kanın yarattığı gölde kaybolmak istiyorum. O göle girmeni ve o gölde yüzmeni, sonrasında boğulduğunu görmek istiyorum. Damarlarımdan çıkan kanın akciğerlerini fethettiği esnada içimdeki karanlığı ve acıyı yaşamanı ve belki sonrasında beni anlayacağını umut etmek istiyorum.
Sonrasında İsa'n olup seni diriltmek, içinde benim kanımlayken seni uçsuz bucaksız yeşilliklere salmak ve yaşamına bir amaç atamak istiyorum.
Bir noktada yorulmanı ve bedenini topraktaki böceklerin fethetmesini, sonrasında senin vücudunla bir olmuş ağaçlardan çıkan oksijeni akciğerlerimde hissedip, seni anlamak istiyorum.
Ama ne sen beni anlayacaksın ne de ben seni. O yüzden ne anlamı var damarlarımdaki kanın sıcaklığını hissetmenin.

1 yorum:

  1. O kadar manidar ve etkileyici olmuş ki.. Yüreğinize sağlık efenim

    YanıtlaSil