2 Aralık 2016 Cuma

Sanıyorum

Sanıyorum ki
Bugün ,güzel bir gün
Baksana güneşe ,dolanıyor
Bulutu takıp koluna
Sonbahar çökmüş üzerime
Tatlı bir anı sersemliği yaşarım
Bir sokak köşesinde
Canlanırken onun yüzü bir anda.


Sanıyorum ki
Bugün, geçmişte bir gün
Yürüyorken o eski yolda
Bulutlar terk etmişti ya güneşi
Kuşlar da huzursuzdu
Geçmişteki insanlardan
Hüzün işlemişti o gün
Ruhumun en derinlerine

Sanıyorum ki
Bugün, gelecekte bir gün
Ne kadar kalabalıksa o kadar yalnız gibi
Yolları ve sokakları geleceğin
Bundandır belki kaçışım hayallere
Doldukça zihnim
Gelecek günlerin umuduyla
Bulut ve güneşin dans edişi
Belirir hayalimde.

Sanıyorum ki
Hayır artık biliyorum
Gelecek biraz umutlu ama bilinmez
Geçmiş hüzünlü ve bilinen
Şimdi ise karar verdiğimiz yer
Değil mi?
Dönmeye ya da gitmeye
Hayale ya da hayalete.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder