2 Kasım 2016 Çarşamba

Bu hikayede yanlış giden bir şey var

Evet, bugün 14 Haziran 2012, telefonumun saati 18.32'yi gösteriyor ve ben sevdiğim birini unutmaya çalışıyorum.


...

Bugün 1 Kasım 2016, telefonumun saati 14.10'u gösteriyor ve ben sevdiğim birini unutmaya çalışıyorum.

...

Bugün 25 Kasım 2019, telefonum saati 00.04'ü gösteriyor ve ben lanet bir adamı hala unutamadım. Hatta çırpındıkça daha dibe battım; unutmaya çalıştıkça daha ziyade bağlandım.

...

Evet, bugün takvime bakmadım, telefonum da yanımda değil. 'Yalnız ölmek' istiyorum, tek dileğim bu.

5 yorum:

  1. Unutma sen de. Dursun aklinin bir kenarinda, hicbir zaman bir araya gelme umidi olmadan. Diger bir deyisle umutsuz asik ol. Kendine "Fili dusunme" demektense `ben de durayim fil de dursun ama filden bir beklentim olmasin` de. (?)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filden bir beklentim yok; sevilmeyi değil, sevmeyi sevdim ben. Ama düşünülmesi gereken onca şey varken fili düşünmek canımı sıkıyor.

      Sil
  2. Sevilmeyi değil sevmeyi sevdiysen bu işi olmuş bil

    YanıtlaSil