19 Şubat 2016 Cuma

Sitem

Titreyen ellerini çok görme soğuk avuç içlerime Senin çığlıklarına uyanan bendim geceleri 
Kalbindeki sancıları gözyaşlarına ben döktüm  Sen acıdın diye ben ağladım Emir Sen acımadın diye ben acıdım  Gözlerine değen her haramdan ben kendimi sordum Sana yakışmayan her sözünde benim başım öne eğildi  Düşünmekten başın ağrıdığında felak nas okuyan bendim  Beni duyamayacak kadar uzak olduğunda kalbine ilham olup geldim  Bana dokunamayacak kadar uzak olduğunda gözlerinden yaş olup indim  Beni sevemeyecek kadar uzak olduğunda bile ben seni hep aynı sevdim 
Kim gitti naraları atma şimdi bana  Sana en çok ihtiyaç duyduğumda sen gittin  Kim gitti isyanlarını kendine sakla  Ben günahlarına ağlamakla meşgulüm senin 
Benim yanar yanaklarım, ellerinden bihaber Senin gecelerine mezar taşları Emir  Yanımda olmanı neden bu kadar istediğimi  Söylesene, senden başka kim bilebilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder