21 Ağustos 2015 Cuma

Uçurum Yanılsaması







Uçurum barındırır her insan içinde
Uçurum, düşüş, ölüm, parçalanma, toparlanamama.


Korkuyorum. (Uçurumun kenarındayım.)
İnsanlardan korkuyorum.
İnsanlıktan nasibini alamamışlardan korkuyorum.
Tutunamadığım hayallerimden kokuyorum.
Hislerimden korkuyorum.
Kendimden korkuyorum.

Kırgınım. (Atlasam mı?)
Belki adını bile bilmediğim kimselere kırgınım.
Etrafımdaki insanların nicesine kırgınım.
"Yahu o beni kırmaz." dediklerime kırgınım.
Bu ince hastalık gibi benden ayrılmayan kırgınlığıma, kırgınım.

Hissizleştim.(Sâhi kim üzülecek ki?)
Hayır cevap veremiyorum.
Boğazımda düğümlü her şey.
Çığlık atıyorum, duymuyor musunuz?
Yardım edin.
O da beni duymaz.
Yalnızım, burada kimse beni duyamaz.
Kimseyi istemiyorum.

Gülümsüyorum.(Neler yaşamışım ben böyle?)
Her şey bitecek şimdi değil mi?
Şu yaşadıklarıma bak.
Yaşadım mı?
Yoksa her nefeste öldüm mü?
Yoksa hâlâ ölüyorum mu?
Ama bitecek.
Her şey bitti.
Bu da bitecek.
Sindir.
Haydi sindir.
Nicelerini sakladın içinde.
Nice kuyular kazdın.
Nice topraklar attın.
Haydi bunu mu yapamayacaksın?
Gülümse.

Kaşlarım çatıldı.(Boşver ve atla artık.)
Bu sefer dayanamıyorum.
Bu kırgınlığa, bu yılgınlığa dayanamıyorum.
Sal kendini.
Uçuruma sal.
Her şey geçecek.
Haydi.
Uyumakla geçmedi.
Bu sefer geçecek.
Atla.

hııı-ııııhh hııı-ıhhh(Nefes alamıyorum.)

Bitti mi?

Uçurum?
Hayır orada değilim.
Düştüm 
Ama neden nefes alıyorum?
Öldüm.
Neden hâlâ yaşıyorum?
Parçalandım.
Neden hâlâ kalbim atıyor?


....


Madem yaşıyorum,
Neden hâlâ toparlanamıyorum?

4 yorum:

  1. Eline kalemine sağlık güzel insan

    YanıtlaSil
  2. Özellikle sizin yazdığınız yazılardan cok etkileniyorum sanırım biraz kendimi bulduğum için. Gerçekten cok guzel yazıyorsunuz yazılarinizi merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil