21 Ağustos 2015 Cuma

Empati

+Başlama!

-Üzgünüm.
+Yazma!
-Nefes almam lazım.
+Sana ne yaşıyorsan içinde yaşamanı söyledim, neden anlamak istemiyorsun?
-Sen neden anlamak istemiyorsun?
+Neyi?
-Burası benim içim.
+Bu masanın...
-Çizgisi kadar nettin bunu söylerken değil mi? Ben de bu masanın tahtası kadar soğuğum artık. Hissedemiyorum.
+Neyi?
-Seni.
+Beni bunlara dahil etme artık...
-Başından beri hepsine dahilsin.
+Lütfen.
-Kendimin kaldıramayacağı şeyleri senden istedim.
+Bencilsin.
-Bencilim.
+Bencilsin.
.
.
.
+Ve ben başarıyordum biliyor musun...
-Bencilim.
+...seni unutmayı. Sensiz devam edebilmeyi...
-Bencilim
+... sensiz mutlu olabilmeyi; sensiz olabilmeyi.
-Ve ben bir dakika bile düşünmeden, sadece sesini duymak istediğim için seni aradım ve sendeki beni güncelledim.
+Bencilsin.
-Üzgünüm.
+Değilsin. Sadece kendin düşündün. Senin için önemli olan tek şey sensin.
-Üzgünüm.
+Neden?
-Empati kuramadığım için...
+Neden Burak neden?
-...Bu konuşma gerçek olmadığı için...
+NEDEN?!
-Ben olamadığım için.

5 yorum:

  1. Kazandibi müzikleri Fan Club üyesi1 Eylül 2015 02:05

    +Müzik neden bu kadar güzel?
    -Hans bu kadar güzel müzik yapmayı nereden öğrendi?
    +Aklımda deli sorular
    -Belki de deli değildir!
    +Ya deliyse???

    YanıtlaSil
  2. Neden kendin olamadığını düşündün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü ben olsaydım, ondan istediğim şeyi kendimin yapamayacağını düşünürdüm ve ona bunu anlatırdım. Eğer ben olsaydım onu bırakmazdım. Ben olsaydım onu üzmezdim...

      Sil
    2. Hayır üzerdim. Sonra yine toparlardım ama. Bırakıp gitmezdim.

      Sil