16 Temmuz 2015 Perşembe

Başlık

Seni;

18 buçuk yıllık hayatım,
Küçük blog pencerem,
Lise hayatım,
Ergenlik dönemim,
Siyah çantam,
Soyunma kabinim,
Okumayı söktüğüm zaman göğsüme tutturdukları nazar boncuğu,
Çektiğim videolar,
Çekeceğim videolar,
Yazdığım senaryolar,
Okuduğum kitaplar,
Okuyacağım kitaplar,
Kurduğum cümleler,
Kurmadığım cümleler,
Sustuğum cümleler,
Total 90 ayakkabım,
Sevmediğim ortaokul mezuniyeti takım elbisem,
Adım attığım yerler,
Adım atacağım yerler,
Adım atamadığım yerler,
Kurduğum hayaller,
Kurduğun hayaller,
Yıkılan hayaller,
Kuracağım hayaller,
Kuramadığım hayaller,
Koca kafalı minik vücutlu insanların olduğu resimler,
Küçük kalpli kocaman insanlar,
Küçük kafalı küçük insanlar,
İnsanlar,
Hayvanlar,
ile;
Sana rağmen,
Sensiz,
Sevdim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder