16 Temmuz 2015 Perşembe

Ellerin

Ellerine baktım, bu eller
Yanında olmayı istediğim adamın

Elleri olabilir mi diye
Saatlerce düşündüm 
Parmak uçların titrerken 
O eller senin diye düşündüm 
Evet, senin
Sen de beni düşünürken
Üşür ellerin 
Değme soğuk ellerini
Çıplak hayallerime benim 

Ellerin adam
Gece olunca yıldızları toplar birer birer
Bizim neyimize böyle uzaktan sevmeler  
Büyür mü kalbim avuçlarında
Hayallerini alacak kadar büyür mü dünya 
Hayallerin adam 
Ellerin kadar titrek ve soğuk 
Bir gün yine çıkacaksın karşıma 
Utangaç yine, sesin boğuk 
Ellerin adam 
Yıldızlara ve büyüttüğün kalbime ev sahibi
İkimiz için de çok geç olacak 
Ben öleceğim 
Ellerin adam
Toprağımı avuçlayacak
Ellerin soğuk yine 
Benim toprağım sıcak 
Ben öleceğim 
Ellerin adam 
Ellerin olacak  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder