28 Haziran 2015 Pazar

sinirlerim bozuluyor

ben bir sosyopatım insanlar uzak durun benden
beynimde fosilleşen birşey var keşke sol yanımı yok edebilsem

elimden gelen çok şey var eger öldürmek istersem
insanlar bok çuvalını taşırken içine girmek isterler

uzak durun benden ve kurtulun bu size tavsiyem
bir zindanın içindeyim burda yaşam yok uyulacak bir tavsiyede
sohbetleriniz sorgulamaysa en iyi yalanlarım içten
aşık olmak istemesemde vücüdüm bana ihanet eder



ne bu döngü rüyalarımda uyuyorum
artık ölümü baş ucumda arıyorum
odamdaki dağınıklığın içinde yaşıyorum
gördügüm silüetleriniz peşine düşüyorum

sıkılıyor canım bu dünyaya sevdiğim 3 tane işi yapıyorum dahice
3 sayfaya çıkmak için bir hayli vakit var ve
katlanamadığım sizlersiniz bestelerimde nefretimsiniz
hala beni okuyasan iyi analiz etmelisiniz

beynimindeki izler göz kapaklarımda gösterimler
saatin kaç olduğu önemli değil 3 günlük uykusuzluk
bu gece rüyalarımda sona erer
atladığım uçrumdan yere çakılmam kaçınılmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder