2 Nisan 2015 Perşembe

Unutmayı unutmak

Bugün ilk kez canım acımadı. Bugün ilk kez birisi kalbime tırnaklarını geçirip kanatmadı.
Bugün bir buçuk yıldan sonra ilk kez canımın acısı olmadın adam. Kendimle gurur duymaya başladım bugün baksana kocaman oldum. Küçüklük fotoğrafımı görünce gülümsüyorum. Artık seni yakıştırmıyorum ''buraya''. Bitiriyorum. Hem de öyle yavaş yavaş değil. En zor anımda ''keşke yanımda olsaydı,elimi tutsaydı''gibi cümleler kurmuyorum artık. Artık kokunu yanımda hissetmiyorum. Artık seni rüyamda görmüyorum. Çalan şarkılarda bambaşka şeyler düşünüyorum. Kahkaha atıyorum,çok gülüyorum. Aşık olmak istiyorum bazen ama sevecek insan bulamıyorum. Sana küfretmiyorum.

Hadi şimdi sevdiğin yapmacık kızların peşinden koş. Onların ellerini sev. Onların söylediği her cümlede eskiden bana olduğu gibi için denize aksın. Ben seni kendini beğenmişliğinle,beni umursamayışınla bile sevmiştim. Artık ben yokum. Sana kolay gelsin,kolay gibi gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder