4 Mart 2015 Çarşamba

günün anlam ve önemine binaen

Şimdi bir şeyler yazıp çizmek için güzel bir zaman. Ama bu sefer alışılmışın dışında bir şeyler söylemek istiyorum.
Hayatta yeni yerler, yeni zamanlar, yeni insanlar, yeni şarkılar gelir ve geçer.
Bunları eskitebiliyorsanız gerçekten yaşamışsınız demektir. Eğer gerçekten yaşıyorsanız bir ânı, bir insanı, bir mekanı; onsuz nasıl yaşadığınızı unutursunuz. Onsuz nefes almamış gibi hissedersiniz. Bu yüzden de onsuz aldığınız her nefes biraz eksik olur. "Özlemek" deriz buna. En çaresiz duygudur kendileri. Bir insanı özlersiniz, onun sesini özlersiniz, yanınızda oluşunu, yanınızda oluşunun hissettirdiği eşsiz duyguları... Zaman sizi olgunlaştırır, önce birinizi, sonra diğerinizi, sonra ikinizi birden. Beraber izlersiniz yaşamda olup bitenleri. Beraber hayaller kurarsınız, gerçek oluşunu ya da olmayışını yine beraber izlersiniz. Beraber kapılırsınız yaşamın büyüsüne.  Sonra zaman ve mekan soyutlanıverir aranızdan. Özlem, arada uğrayan eski bir dost olur. Onun dışında onun hep yanınızda olduğunu hissedersiniz. Aynı anda aynı şeyleri düşünmeye, her şeyinizi paylaştığınız gibi aynı duyguları paylaşmaya başlarsınız. Ayrılık yoktur aranızda. "Veda gözüyle sevenler içindir, çünkü gönülden sevenler ayrılmaz." diyor ya Mevlana, öyle işte. 
Benim hayatıma öyle birileri girdi. Bugün hayatımdaki o özel insanlardan birinin doğum günü. Sadece onun doğum gününü kutlamak istedim. Zira aramızdaki şeyin böyle kelimelerle bir ifadesi yok sanırım. Ben düşünmüyorum artık böyle şeyleri. Beraber kutladığımız  kaçıncı doğum günün olduğunu da saymıyorum. Artık sadece yaşıyorum, beraber olduğumuz her anın kıymetini bilmeye çalışarak, önümüzde sayısız doğum günün daha olduğunu düşünerek. Doğum günün kutlu olsun.

1 yorum:

  1. Sen varya iyi ki varsın çok duygulandırdın ve mutlu ettin beni çok teşekkür ederim sana..

    YanıtlaSil