2 Mart 2015 Pazartesi

Adamlığa Devam

Biz istesekte istemesekte bir şeyler devam ediyor kimileri ölüyor kimileri doğuyor kimileri tecavüze uğruyor kimileri taciz ediliyor kimilerinin evinde huzur yok kimileri sofra kurmuş eğlencedeler...
Yapılması gereken şu:Napıyorsan adam gibi yapacaksın keşke demeyeceksin pişman olmayacaksın.Aslında bu lafa katılmazdım.Hata yapmadan nasıl adım atacaz derdim hatasız insan mı olur derdim.Ama olur.Şöyle olur bir insan bir işi adam gibi yapıyorsa sonunda üzülsede pişman olmaz ama bir şeyler öğrenir.Ben 20 li yaşlardayım ve çok sevdim.Galiba sevme işini adam gibi yaptım.Ağladım hıçkıra hıçkıra.Yanımda birileri olsun istedim hep geçmezdi çünkü zaman.Uyurdum veya düşünmemek için.Ama hepsi boş.Olum o kız öyle bir şey yapmaz be daha yeni bitti olum yeni bir ilişkiye nasıl başlar lan olum o kız montunu gördüğünde gözleri dolan bir kız derlerdi.Napiyim inandırmıştım kendmi yapmaz o diye.Sonra öğrendim.Altyapısı oluşturulmuş bir ilişkiye başlamış.Ben başkasına bakamazken baksana olum gözünü aç dedikerinde ona ihanet edecekmişim gibi hisseden beni o gün yıkıldım.Yakışıklısın sana kız mı yok olum gözünü aç boşver gibilerinden laflar o kadar boştuu ki...Olmuyordu hala olmuyor.Ben bunları gözü yaşlı yazarken o şuan başkasıyla mutlu.Belki yanında belki o sarılıyor şimdi...Ama çivi çiviyi sökmüyor arkadaşlar.Dünyada hiçbir şey karşılıksız kalmıyor.BELKİ DE bende başkasını üzmüşümdür böyle farkında olmadan hatırlamıyorum ondan öncesi pek yok gözümde.Acı nedir anladım ben bundan sonra o aklımdayken başkasıyla olamam.Umarım bir gün pişman olur geri döner bulur beni...Ve umarım ben yine o ben olurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder