1 Şubat 2015 Pazar

Sandığımla Kaldım

     ''Demek bugün yeni bir hikayeye başlıyorsun...'' diye başlayan şarkı sözleri aklıma geldi o fotoğrafı ilk gördüğüm zaman. Benimle tek bir fotoğrafı olmayan sen, ilişki durumlarımızı kaldıran, vıcık vıcık sevgi sözcüklerinden hoşlanmayan sen gidip o hayatına yeni giren kızla fotoğraf koymuşsun. Ne hissedeceğimi bilemedim önce, ağlayamadım ki zaten ağlamam ben direk üzücü bir şey olduğunda... Sadece baktım. Elimde telefon öylece bakakaldım profil fotoğrafına, gülümsemene baktım önce sanki gülmen garipmiş gibi geldi kıza baktım o da gülüyordu. Demek ki güzeldi her şey, gülünmesi gerekiyordu. Ne demiştin acaba, o mu teklif etmişti çekilmeyi sen mi istemiştin? Önemli olan bu değildi belki de yan yana olmanızdı, kolunun ona değmesiydi yakın olmanızdı... Biliyordum içten içe bir gün biriyle beraber olacağını ama hazır değilmişim demek ki benimle yapmadığın bi eylemi başkasıyla yapmana, oraya koyacak kadar değerli bulmana...Ya da söylediğin bir çok sözün ilerde gerçekleşeceğine o kadar içten güvenip inanmışım ki ayrı olmamıza rağmen içimde hep; ''ilerde belki tekrar deneriz, bi' umut...'' diye dolanıp durmuşum ben. Sen de haklısın belki de benimle artık olamayacağını düşünmüşsündür, unutmaya önüne bakmaya karar vermişsindir. ''bırak olum sana kız mı yok?'' demiştir belki o beni hiç sevmeyen arkadaşların... Huysuzun teki olduğumun farkındaydım, sinirliydim, mızmızdım... Ama bunları sana yapmamı sağlayan cesareti veren sendin. Güven veriyordun, seviyordun hem de koşulsuz, istisnasız. Gitmeyeceğine o kadar inanıyordum ki. Bazen taşıyordun, dalgalanıyordu ilişkimiz ama yine de vazgeçmiyorduk. Bu sefer kalmayacaksın. Çünkü artık başka bir hikayen var... Ve sen asla başladığın hikayeye son veren taraf olmazsın. Bıksan da direnirsin, acıyı söküp atmaya kalkan taraf ben olduğum için sevmeyen tarafta ben olurdum sana göre... İşte bu canımı yakıyor. Belki yüzlerce kez tekrar bir araya geldik ama artık olmayacak. Bencilim belki, içinden öyle diyorsun hep seni mi seveceğim dünyada başka insan mı yok diyorsun ama o kadar kazımıştın ki beynime başkasının olamayacağını o yüzden bu kalın kafalı kız almıyor başka düşünceyi... Ama böyle bitecekmiş meğer...
        Buraya senin bana son ''sana gelsin'' dediğin şarkı gelecek şimdi...
     
 

  1.        Zeki Müren-Senden sadece beni sevmeni istiyorum.

6 yorum:

  1. kız erkek olayı değilmiş demek

    başta sadece beynimin içinde konuşuyordum

    şimdi görmeye de başladım

    sanırım delirdim

    nefes alamıyorum

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz deliyiz demek hepimiz insanız demek gibi bi' şey bence. Hepimiz insanız ama hepimiz farklıyız. Hepimiz deliyiz ama hepimiz farklı deliriyoruz.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Arasında bağlantı kurmamıştım sadece örneklendirmek istemiştim. :)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil