10 Şubat 2015 Salı

Saklı Bahçemdeki Aşk



Hiç kimse.. Belki düşünce alemimin kesiştiği
Her yokluğunda, hapisteki ruhumun tükendiği
Saf kalbimin deli ızdırabını Aşkla çektiği
Bir kimse.. İsmi geçince odağımın değiştiği



Utanç: Kaybolmuş o yıllarda eskimeyen zincirim
Ve pişmanlıklarla birlikte sakladığım hislerim
Bu sessizlikten o eksik kalan,tükenen güçlerim
Karanlık yollarda sensiz sonum kaçınılmaz benim

Dayanamıyorum artık bendeki koyu ateşe
Ve bırakıyorum artık fırtınaları bu gece
Ve de kırıyorum o zincirlerimi hece hece
Ama bilemedim ki Aşk vurdu beni bile yere                   


Dünyama çelme takıldı, o deli Aşk tarafından
Bitti gücüm yüreğimdeki o fısıltılarından 
Üstüne bastığımız kaya oluverdi ışıktan
Hepsi bi' anda yıkıldı, ki  daha ilk vuruşundan
      

Sanki Aşk ile susmak mümkün gibi çırpınıyorum 
Yer ışık..ama basmak? Mümkünse deyip deniyorum
Ben bulut misal sarhoş.. Kendimde de kayboluyorum
Damla damla gözlerden hislerle kayıp düşüyorum...

9 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yapmayın böyle utandıriyorsunuz beni...

      Sil
    2. Utansan aşık olmazdın, yaz bunu.

      Sil
    3. Sizden utanmaktan öte bu iltifatlar Aşkın yaratıcısina edilmeli. Benim gibi bir mecnun artık Aşık olmaktan utanmadığı için şiirlerini paylaşmayı kabul etmiş olabilir ancak bana iltifat ederek beni Allah'ın karşısında utandırıyorsunuz lütfen yapmayın.

      Sil
    4. Utanacak bir şey yok, fabrika ayarlarımızda olan bir şey bu. Eline yüreğine sağlık tekrardan

      Sil
  2. şapka çıkarır saygı duyarım sadece. Eline diline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. şiiri tekrar okuyorum da...
    nasıl günlerdi onlar öyle ...
    bir güç seni ayaklarından tutup sürüklerdeken diğeri kafanın için de aklınla oyun oynuyor. artık hiç bişey görmeyen gözlerin kulaklardan endişe duyuyor. zincirlerini kırmak isteyen kalbin akıl hastası olan senden yanlızca kendisine teslim olmanı istyor....
    heyhat sen hepsine direniyorsun..
    adım adım gün gün biraz daha eriyorsun.
    sadece daha uygun bir zamanı beklemek için.
    ama yok, öyle olmuyor. gidip kafanı duvara vuruyorsun.
    ve ne hikmetse rahatlıyorsun... bu şarhoşlukltan kurtulup da zaman içinde kendine gelirsen gülüyorsun kendi kendine yanlızca gülüyorsun...

    YanıtlaSil