21 Şubat 2015 Cumartesi

En Beyaz Günaydın

"İşte en güzel sabah bugün. Ellerin belimi sahiplenmiş nefesin ise saçlarımla oynuyor. İçimdeki tüm buzlar eriyor sanki yavaş yavaş. Cehennem ateşi gibiyim adeta...
En güzel günahımsın sen benim ve ben bu günahı her gün işlemeye razıyım. Öyle kör , öyle deli seviyorum seni. Dönüp bakıyorum da sana,bu masumluğuna fazla mı deliyim yoksa ? Neyse bende bu sevda da bu tarafta olayım. En çok seven,en delisinden. Hissediyorum evet yaralarım kapanıyor yavaş yavaş. Ellerini kalbime koyuyorum belki daha hızlı iyileşir. Belki de kapanmıyorlar bilmiyorum ama şuan tek bildiğim o acıları hissetmiyorum. Kalbimi anestezi altına almışız sanki. Kalbim ellerini çok özlemiş atışlarından anlıyorum. Sanki üzerime kar gibi yağıyorsun ama üşütmüyorsun öylesine özlemiş bedenim senin sıcaklığını,nefesini,kokunu..

Eğer bir büyüyse bu hiç bozulmasın bırakalım böyle kalsın. Bak bugün gökyüzü mavi,kuşlar uçuyor ve güneş tüm sıcaklığıyla. Biz hep böyle kalsak bu şehir de böyle olsa ya ? Ben yoktum. Sen bana gelene kadar. Şimdi ise tekrardan gözümü açtım hayata. İyi ki geldin sevdiğim. İyi ki bu koca kızı küçük kıza çevirdin. Bırak gerçeklerin düğümlerini çözmeyelim bir süre daha. Sen hep böyle uyu yanımda. Yastığım gözyaşlarımla değil senin kokunla boğulsun . Ve hep ellerin belime sahip olsun."




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder