27 Şubat 2015 Cuma

Bir Bahis Uğra Bize

Bir bahis uğra bize
Bahar gibi gel, yaz gibi gel
Gözlerin benden başkasını görmesin
Beni bir an sev bir ömre bedel
Kaderim ağlarını sensiz örmesin
 

Bir bahis uğra bize
Benim her bahsi sana getirdiğimi
Sağır gibi gel, bilmez gibi gel
Kalbin benden başkasını sevmesin 
Yarınlar hayal et o andan güzel 
Kimse beni sensiz düşünmesin 

Bir bahis uğra bize 
Elimde iki bardak çayla beklediğimi 
Kör gibi gel, görmez gibi gel
Üzerine bir akşamsefası sinsin 
Beni kendine nimet bilir gibi gel
Bilme benim en büyük nimetimsin

Eserken ılık rüzgârlar
Bir bahis uğra bize 
Bil ki bize her bahis sensin

2 yorum:

  1. çok güzel yazmışsınız, teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz, yazana değil yazdırana teşekkür edin. Güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim.

      Sil