13 Şubat 2015 Cuma

Başka Yer Başka Zaman, Sensiz Ömrüm Olsun




 24 Eylül 1996'da doğduğumda adımı Mehmet Burak koymasaydı ailem, duymamış olsaydım adımı senin ağzından.

 Yıkılmasaydı evimin direği, gitmeseydim o okula, tanımasaydım seni, görmeseydim yeşil gözlerini.
 Görmeseydin beni rüyanda, sormasaydın halimi, hatrımı.
 Her şey toz pembe olsaydı, sana anlatacak derdim tasam olmasaydı, düşürmeseydim maskemi karşında.
 Dinlemeseydin beni, ortak olmasaydın hayatıma, bağlanmasaydım sana.
 Sevmeseydim seni, yaşatmasaydım içimde, beslemeseydim, özlemeseydim.
 İçimdeki senin her geçen tükendiğine şahit olmasaydım, o tükendikçe ben de tükenmeseydim.
 Başka bir zamanda gelseydim dünyaya, başka bir hayatım olsaydı, sensiz.

9 yorum:

  1. Kaderde varsa öyle ya da böyle olacaktı.. her ne kadar kendini bu dert karşısında güçsüz, tükenmiş, yıpranmış göstersen de bence çok erken yaşta olgunlaşmış birisin ki bu dertlere karşı güçlü durabildiğinin göstergesidir bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olacağı varmış ve oldu. Olgun muyum bilmem, ama yaşayıp gidiyoruz işte.

      Sil
    2. kazandibi'nin neredeyse her yazısının altına birisi Anonim olarak hep aynı tonda bir yorum gönderiyor. Tesadüf müdür bilemiyorum ama sadece dikkatimi çekti.

      Sil
    3. Belki aynı kişilerdir

      Sil
  2. Belki de bir dolu hayranın vardır

    YanıtlaSil
  3. Ya belki saçma bir yorum olacak bunun altına ama size sormak istedim bahar kelebeği acaba başka bir adla mı yazıyor yoksa yazmıyor mu?

    YanıtlaSil