17 Ocak 2015 Cumartesi

Susma Çocuk

Susma çocuk.
Saklama.
Konuş.
Konuşmalısın çünkü.
Anlatmalısın.
Yıllarını susarak geçirdin de ne oldu?
Söyle çocuk.
Söyle onlara. Neden korkuyorsun, neden kırılıyorsun, niye ağlıyorsun?
Biliyorum çocuk.
Biliyorum.
İyiyim derken söylediğin yalanları, kan ağlayan içini biliyorum.
Seni tanıyor, seni içimde taşıyorum çocuk.
Söyle çocuk.
Söyle.
Korkularını, üzüntülerini, hıçkırıklarını söyle onlara.
Güzel şeyleri değil gerçekleri anlat onlara.
Senin gerçeklerini anlat onlara.
Ben güzel şeyler duymak istemiyorum çocuk.
Seni dinlemek, seni duymak istiyorum.
Masallarını anlat onlara çocuk.
Büyümelerine izin verme, onların içinde yaşamaya devam et çocuk.
Bir kere de onlar sussun sen anlat.
Susma çocuk.
Saklama.
Konuş.
Konuşmalısın çünkü.
Anlatmalısın.
Yıllarını susarak geçirdin de ne oldu?
Söyle çocuk.
Susma.
Konuş.
Anlat.
Yalvarırım susma çocuk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder