14 Ocak 2015 Çarşamba

Conscience D'un Petit Bousier

Açtığın daireyi kapatabilecek misin Tüzün ?

Bu koca daireyi, bu koca yedi daireyi ?

Kolay mı sanıyosun geri dönebilmek ?

Merdiveni inebilmek...

Düşersen ne olacağını biliyo musun ?

İnmessen ne olacağını..

Orası rahat biliyorum, yukarısı.

Ama özlemiyo musun ?

Öz-lemeyecek misin ?

Kovulmayı mı bekleyeceksin şirketten ?

İpini çeksinler mi istiyosun Tüzün ?

Boynun acıycak ama; kıyamazlar seni, çok güzelsin.

Kıyma da güzeldir, kıyma da...

Ama yine de kıyamazlar seni, işte bu yüzden kıyacaklar sana ya...

27 yorum:

  1. Biraz açabilir misiniz şair bey?

    YanıtlaSil
  2. Bekliyoruz o zaman..

    YanıtlaSil
  3. Ne demek istediğini gerçekten anlamadım..

    YanıtlaSil
  4. Özür dilerim benim suçum. Neyse, nerde oturuyosun ? :)

    YanıtlaSil
  5. Ankara bekler mi?

    YanıtlaSil
  6. Şu an ankarada yaşamıyorum ama oraya hiç yabancı değilim..

    YanıtlaSil
  7. Anladım sen açıklamayacaksın..

    YanıtlaSil
  8. elimden gelmiyo sayın okur, elimden gelmiyoo...

    YanıtlaSil
  9. oradan bakınca ne anlatmışım gibi görünüyo ? (merak)

    YanıtlaSil
  10. Ankara bekler mi?

    YanıtlaSil
  11. Ya yanlış anlama ben senin yazılarını takip ediyorum ve beğeniyorum ama bu seferkini pek anlamadım ve anlam veremedim..

    YanıtlaSil
  12. anlam nesnelerde diğil hocam, sende bende onda bizde... öznenin kendisinde yani anlayacağın, eğer varsa.

    YanıtlaSil
  13. Ankara neyi bekler?

    YanıtlaSil
  14. Sende ki anlamını soruyorum ben de..

    YanıtlaSil
  15. çay olmadan anlatamam, yani sen olmadan, burdan... (Ankara'yı da)

    YanıtlaSil
  16. Ben hiç bir zaman olmayacağıma göre o zaman senin gözünden Ankara'yı anlayamıycam..

    YanıtlaSil
  17. yazımdan gelen bu sayın okur... ilgine teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  18. Okuyucuların sana göre çay mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili şairimiz (biz ailece okuyoruz tüm yazılarınzı) herkes okusun tabi ama siz benimsiniz, haberiniz ola. Kimseyle çay içtirmem :)

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. Eğer sizi gerçekten şaşırttıysam ne mutlu bana :)

      Sil
  20. haber verdiğiniz için saolun :) ne zaman çay içiyoz sahip ?

    YanıtlaSil
  21. Bir sonraki yazınızda :)

    YanıtlaSil