15 Ocak 2015 Perşembe

buraya ne yazıyoruz

Bloğun açıldığı zamandan beri bana gel şurda yaz diye ısrar ediliyor.
Hiç yazmamış olan, kelime dağarcığını yetersiz bulan ve zor beğenen bir
insan olarak kendimce değerli ve ilginç bulduğum fikirlerimi okunmaya
değer bir şekilde yazıya dökemeyeceğimi düşündüğüm için yapılan teklifi şu ana
kadar erteledim. Şu anda da farklı düşünmüyorum. Buna rağmen yazmaya
karar vermemin sebebi birçok kişinin bana depresif hallerimden
kurtulmanın yolunun insanlarla konuşmaktan, dert ve fikirlerimi onlara
anlatmaktan geçtiğini söylemesidir.
 Blogdaki yazıları okurken çoğunu (hepsini değil) çocuksu ve sıkıcı bulmamın
sebebinin yazarların çoğunlukla kendilerinden bahsetmesi olduğunu farkettim.
Okurun da "Senin aşk hayatından, hayatındaki üzücü olaylardan, okuduğumuzda
kendimizden bir parça bulmadığımız yazılarından bize ne" diyebileceğini
düşündüğüm için kendimden gerekmediği sürece bahsetmemeye karar verdim.
Şu anda benim de öyle yazıyor olmam biraz ironik olabilir ancak bir "Merhaba"
olarak kabul edilebilecek bu ilk yazıdan sonra farklı mülahazalar hakkındaki
fikir ve yorumlarımı okumaya değer bulan insanlarla paylaşmayı hedefliyorum.
 Yine az önce bahsettiğim sebeplerden dolayı yazılarımı "bence böyle" şeklinde
yazmak yerine "benim böyle bir fikrim var sizler bu konu hakkında ne düşünürsünüz"
şeklinde yazmayı düşünüyorum. Böyle düşünüyorum ama böyle olacak demeyeyim çünkü
çok uzun zaman "Bence böyle"ci bir insan oldum.  Malum alışkanlıklardan kurtulmak
kolay değil.
 Yazılarım uzun olmayacak çünkü edebi yazmayı beceremiyorum.
 Yazdığım konular büyük çeşitlilik gösterecek; din,insanlar, güncel olaylar ve
insanların bu olaylar hakkındaki yorumları üzerine yorumlar, müzik, resim, filmler,
ve daha fazla yazarsam sıkılıp okumayacağınız bir sürü örnekler...
 Pek bilgili bir insan değilim o yüzden konuları soyut ele alacağım ve ayrıca tartışmalara
mahal verecek şeyler yazmayacağım yani konularımın arasına "din" yazdığımda sanmayın ki
"Din insanları böler" ya da "Dinsizlik aptallıktır" gibi şeyler yazacağım.
 İlk yazımı ilk kez baştan aşağı okumuş insan olarak pek ilgi çekici olduğunu düşünmüyorum.
(bkz: 2. satır son kelimeler)
 Ama umarım asıl meseleye geçilince bir kaç tane de olsa okurum olur.
 Buraya kadar okuyanlara teşekkür ve biraz da hayret ederim.
Sinsırıli
Someone You Wouldn't Care About

4 yorum:

  1. daha neyi bekliyorsun, yazmaya başlasan biz de sebeplenip okusak? ya da biz karar versek bu hiçbir şey ve her şey hakkındaki derin düşüncelerini umursamak isteyip istemeyeceğimize?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmayacak, ümitlenme

      Sil
    2. hoşçakalın

      Sil
    3. Yazdığın yazı buram buram egoistlik kokuyor ama yine de iyi gibisin

      Sil