25 Ocak 2015 Pazar

Bitti Rüya


İki dakika konuşmaya gelemiyorsun değil mi? İki dakika adının anılmasına, iki dakika anıların hatırlanmasına, iki dakika senin üzerinden, eski Biz'in üzerinden örnek verilmesine gelemiyorsun!
 Hemen, hiç bir şey olmamış gibi göster kendini rüyalarda, eski biz olalım hemen, hiç bir şey yaşanmamış gibi. Kalpler kırılmamış, göz yaşları dökülmemiş, uykusuz geceler yaşanmamış gibi. Beynimle bir olun ve kandırın beni. Sabah uyandığım zaman büyük bir hüsran duygusu içerisinde bulmayacakmış gibi kendimi, büyük bir hayal kırıklığına uğramayacakmışım gibi, uyandığıma lanet etmeyecekmiş gibi...
 Sakın gecikme ha, aman! Hemen gel rüyalarıma! Hemen sarıl bana, hemen sarılayım sana. Hemen kalp atışlarını vücudumda hissedeyim, hemen kokunu içime çeke çeke öpeyim seni, hemen güzel sesinle büyüle beni, enstürmanından çıkan sesle yılanı büyüleyen çalgıcı  gibi, fareli köyün kavalcısı gibi...
 Hemen gül bana tamam mı?! Güldüğün zaman her şeyi unuttuğumu bilmiyoruşsun gibi. bana git demelerini, gözümün içine baka baka, sessiz çığlıklarımı duya duya gitmelerini... Söylediklerime, yazdıklarıma, haykırdıklarıma rağmen "Beni sevmiyor musun artık?" diye sor yine tamam mı!?
 Sanki beni önemsiyormuş gibi "Üstüne bir şeyler getireyim." de tamam mı, uyuyakalır gibi olduğumda! Ben de "Beni de düşünürmüş!" deyip sarılayım hemen sana! Ellerinin bütün sıcaklığını bel kıvrımımda hissedeyim!
 Dayanamayıp sıcaklığına, uyanayım hemen sonra. İlk gördüğüm şey bembeyaz tavan olsun, soluma bakayım önce şaşkınca, senin olman gereken yere. Kitaplığı göreyim, dağınık masayı göreyim, dağınık kafa yapımı hissedeyim...
 "Her şey bir rüyaymış..." diyeyim sonra, o hüsran duygusu, özlem duygusu, hüzün bütün vücudumu kaplasın; el tırnaklarımdan, ayak tırnaklarıma kadar. Uyandığıma lanet edeyim sonra, "Günaydın!" diyenlere gülücükle cevap vereyim, "Nasılsın" diye soranlara "İyiyim" diyeyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder