26 Ocak 2015 Pazartesi

Sadece Bana Ait

Engin gerçek hayatta aslında var olmuş bir kişi baz alınarak oluşturulmuş bir karakter. Ama hiçbir benzerlikleri yok. Çünkü Engin benim kafamda oluşturduğum bir adam. Nasıl insanlarin ortak özellikleri varsa onun da baz alındığı adamla bir çok ortak özelliği var.
Ben 5 sene sonra bir sey fark ettim. Ben aslında o adama değil Engin'e aşıktım. Ama Engin diye birini ne gördüm ne tanıdım ne duydum ne de ona dokundum.Engin sadece kafamda oluşturduğum bir adamdı.Ve ben bu adama aşığım. Bu adamı seviyorum Ama Engin yok. Evet sesini duymadim  ama seviyorum, onu görmedim ama seviyorum. Evet belki şizofreniye çıkıyor bu bir derece ama böyle.
Evet belki Engin'e dokunamam  belki onu öpmenn nasıl bir his olduğunu asla bilemem. Acaba elimi ne zaman tutacak diye düşünemem hiç bir zaman. Ama onu hep çok sevebilirim.
Bir kadının en büyük hayali gercekten sevdiği bi adamla birlikte olmaktır. Her anlamda. Belki bunu da yaşayamam ama gerçekten severim. Kırılmam üzülmem onun tarafından. Ya da benim icin en heyecanlı anlar onun için sıradan olmaz. Bana herkese dokunduğu  gibi dokunamaz.
Çünkü o sadece benim.
Benim kafamda.
Bana ait.
Kimse çalamaz benden onu.
Belki baska adamlarda eksik olurum.
Buna bir şey diyemem ama Engin hep bana ozel olarak kalir.
Ve Engin ömrüm boyunca bana ait olarak kalacak belki de tek erkek olur.
Sadece bana ait.

1 yorum: