15 Aralık 2014 Pazartesi

Nefes Alsın Yeter

Senden gelen bir "iyi geceler" olmadan, iyi geçer mi geceler? 
Senden gelen bir "Günaydın" olmadan, aydın geçer mi günlerim? 
Bir "Kendine iyi bak" dedin diye, iyi mi bakacağımı sandın kendime?
Senin gündüzün benim gecem, benim gecem senin gündüzün olmuş. 
Gül yüzün yansır diye baktığım ay bile seni göstermez olmuş.
Başka güneşlere kanmış orospu çocuğu.
Anneme seni anlattığımda "Fazla takılma, fazla bağlanma, fazla güvenme. Bir çeker gider, fevrin döner, kızlara güvenin yok olur" demişti. "Biz farklıyız anne demiştim", "evleniceğim ben onunla" demiştim.
Annem yine haklı çıktı.
Arkadaşlarım imrenerek bahsederdi lan. Nazar değmesin derdi. Elini tutmadım lan 4 yılda elini tutmadım o kadar masumduk.
"Olur da" demiştim, "Olur da ölüm ayırır bizi. Bir gün başkasına yar olursun, o yar sana sorar bu eller başkasının ellerine değdi mi diye, yüzün kızarmasın".
Kendimi bloga vurdum sonra. Yazı yazmaya başladım, insan rahatlıyor yazmakla he. 
 Şimdi otobüse metroya bindiğimde ya da dışarıda bir ortama girdiğimde, gözüme bir kız iliştiğinde hep yanında onu görüyorum. Kızın yanında O'nun silüeti beliriyor, her kızı onunla karşılaştırıyorum.
Bir kız merhaba dese, iki muhabbet etsek, kendimi ihanet etmiş gibi hissedip kıza onu anlatıyorum.
Kendi kendime diyorum "geri zekalı daha 18 yaşındasın neyden bahsediyosun sen." Ama şu an geleceğime şöyle bir bakayım diyorum, sanki bir daha sevemeyecekmişim gibi geliyor kimseyi.
Kurulan onca hayaller, yaşanan onca güzel an... Hepsi beynimi kemiriyor genşler.
 Hep bir erkek orospusu olmak istemişimdir ondan dolayı. Çorap değişir gibi kız değişen, her gün başkasıyla yatıp kalkan. Kafaları rahat duruyor uzaktan, sevmek sevilmek umurlarında değil gibi, hiç aşk acısı yaşamıyorlarmış gibi. Sonra bir erkek orospusu tanıdım, meğersem onun da bir terk edeni varmış. Ona olan sinirindenmiş bütün orospulukları. Kalsın dedim, böylesi daha iyi.
 Şu sürecimde hep "Erkek adam ağlar mı lan?! Erkek adam böyle şeyler yazar mı?, Bu ne lan karı gibi duygusal şeyler yazıyorsun" diyen insanlar tanıdım. Her biri kendini kandıran, duygularını bastıran, yalan yanlış "iyiyim yea" diyen insanlar.
Erkek adam ağlar, hem de öyle bir ağlar ki, ağlarsa tam ağlar. Kafasını yastığa gömerek ağlar kimsecikler duymasın diye. Gözleri ağlamaktan şişer, hiç bir şey göremez, kıpkırmızı olur. Duşa girer, suyun altında ağlar, dışarı çıkar gecenin bir saati, götü dona dona ağlar. Ağlarsa erkek adam ağlar, gerisi yalan ağlar
Öyle genşler işte yea. Kafam çok dolmuştu, iki kusayım dedim. Şimdi last seenine baktım buranın saatiyle 11:57, oranın saatiyle gece 3:57. Yani hala nefes alıyor. 
 Ne demişler "Nefes alsın yeter".

13 yorum:

  1. Belki yeni bir sayfa açmanın zamanı geldi de geciyor ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ulan yeni sayfayı yeni blog olarak algıladım. Kafamdan neler neler geçti. Sonradan mecazi düşününce anladım ne demek istediğini. Ve, yeni bir sayfa açtım zaten.

      Sil
    2. Yeni bi blog hayatında yeni bi sayfa için fena bir adım değil aslında.

      Sil
    3. Bu blogla doğdum, bu blogla da ölürüm.

      Sil
    4. Bilmem, yazdiklarin gecmisin izlerini tasiyor hala. Bırak yaşadıkların birer anı olarak kalsın .

      Sil
    5. Onlar bana bir ders olacak kalacak.

      Sil
  2. Bence unutmanın zamanı gelmiş Kazandibi. Sen bu kadar iradesiz ve güçsüz olamazsın ya hayır inanmıyorum. Sarsıl ve kendine gel dünya sadece ondan ibaret değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de zaten o evredeyim diyorum sevgili Adsız. Bu kadar iradesiz ve güçsüz değilim, yeni bir sayfa açtım diyorum kendime. Aksini söylemiyorum

      Sil
  3. Olm sen adamsın ya. Hissettiğin, düşündüğün her şeyi en ufak ayrıntısına kadar anlayabiliyorum inan. Ben de bir blog açıp içimi dökeyim dedim, yapamadım. Ama en azından yapan birisi var ve onu okuyorum bu bile hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaktini ayırıp okuduğun için asıl sen adamsın! Güzel yorumun için teşekkür ederim

      Sil