22 Aralık 2014 Pazartesi

Hoş Geldin supurgelifeminist!


 Bugün saat gece 12 küsürde anormal bir uyku bastı beni ve ertesi gün öğlen 2 de uyanma hevesiyle yattım. Gel gör ki gecenin 2 sinde bir anda kendimi zank diye ayakta buldum. Uyumak için baya direttim ama yine de başarılı olamadım. Ama her işte bir hayır vardır tabi ki.
 Ardından yakın zamanda keşfettiğim ve adnı vrmq istmdqm .s bir sitede takılırken, geyik muhabbeti esnasında sitede yazar birinin olduğunu keşfettim. Bizim de kapımız, içinde yazma aşkı bulunan herkese açık olduğundan dolayı, bir iki yazı paslaştıktan sonra supurgelifeminist'i blogumuza davet ettim. Kendileri de bizi kırmayarak Var Mıyım Yok Muyum Ailesi'nin bir bireyi oldular. Tekrardan aramıza hoş geldin supurgelifeminist!
 supurgelifeminist şu an "21 Mart" adında bir kitap yazmakta ve bu kitabı https://www.wattpad.com/  adlı site üzerinden "sudeakhan" kullanıcı adıyla bölüm bölüm yayınlamaktadır. Siteye çok hızlı ve kolay bir şekilde üye olabilirsiniz, dilerseniz Google Play Store ve Apple Store'dan sitenin mobil uygulamalasını indirip supurgelifeminist'in kitabını oradan takip edebilirsiniz.
 Dediğimiz gibi kitabın adı "21 Mart". 21 Mart Çoğrafya'da Bahar Mevsimi'nin başlangıcıdır. (Ben bunu çakmamıştım kendileri söylediler ve cahil diyerekten beni ezdiler.ss) Hikayede bir adamı bekleyerek geçirdiği yıllara rağmen asla aşktan ümidini kesmeyen bir kız, Masal, ve Masal'ın hayatında sadece ismi ve silüeti ile var olan, Masal'ın sevdiği adam ve aslında hiç o adam olmayan bir adam, yani Engin'i anlatıyor. Masal, yaşadığı onca şeye rağmen 21 Mart'ta, yani ilkbaharın habercisi olan o günde, hayata ilk günkü gibi umutla bakabilen, hiçbir zaman gelecek baharlardan ümidini kesmeyen bir kız. Kitabın şu ana kadar yazılmış kısmına kadar okudum ve açık konuşmak gerekirse, benim şu ana kadar yayınladığım bütün yazıları döver.
 Siz değerli takipçilerimizden/okuyucularımızdan supurgelifeminist'in kitabını destekleminizi, değerli yorumlarınızla hikayeyi güzelleştirmenizi diliyoruz.
 Bir kişinin atarlı yazıları ile başlayan bu blog, daha değerli insanların katılımıyla gittikçe büyümekte. Dileriz ki daha da büyür. Başka yazılarda, başka hikayelerde, başka şiirlerde, başka atarlarda görüşmek üzere. Saygılar!

5 yorum:

  1. Hikâyeye bayıldım. Bir kızın gözünden de aşkı tatmış olduk sayenizde :) Ayrıca blogunuza en az sizler kadar yetenekli yeni yazarlar bulmanız okurlarınızı memnun ediyor. Teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı mutluluğu biz de sizlerle beraber yaşıyoruz. Sizleri mutlu etmek bizleri de mutlu ediyor :)

      Sil
    2. Gerçekten çok teşekkür ederim böyle güzel yorumlar almak çok güzel bir duygu:) Bir ay kadar bir süredir kitaba ara vermiştim ama sizin gibi okurlarımın olduğunu, olacağını görünce bir an önce devam etmek istedim:) En yakın zamanda yeni bölümlerimi sizler için yayınlayacağım:) Tekrar çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ben hikâye bitti sanmıştım :D Çok sevindim devam edeceğine. Devam gençler yazmaya devam.

    YanıtlaSil