6 Kasım 2014 Perşembe

İkinci bir emre kadar hep seni seveceğim

Bu zamana kadar neredeydin sen,
Nasıl böyle bir anda karşıma çıkıverdin?
Gözlerde yeşili pek sevmezdim esasen;
Bana yeşilin bu tonunu sen sevdirdin.
Belki evvelden karşılaşmışlığımız vardır
Metro camından birbirimize bakmışlığımız vardır
Allah bilir, aklımızda kimin şiirinden
Bir mısra dönüp duruyordu o an.
Yüzlerde gülüşü pek sevmezdim esasen;
Bana gülüşün bu yolunu sen sevdirdin.

Ayrılamadım senden, bilir misin?
Adımlarım geri geri gitti metroya yürürken
O metro hiç gelmesin istedim
Her zamankinden erken geldi, şansıma.
Metro gitti, ben gitmedim
Gözlerim merdiven başında seni aradı
Yoktun
Ben gittim, kalbim orada kaldı.

Korkuyorum, seni bir daha göremeyeceğim
Biliyorum, korkumda haklı çıkacağım
Yine de her kalemden seni soracağım
İkinci bir emre kadar hep seni seveceğim
Her gece uyumadan bir fasıl seni özleyeceğim
Sen de beni sevdin, bileceğim.

Aşık oldum ben bir ikindi
Çok değil, belki yarım saatti
Aşık oldum ya ben yine
Beşevler'de bir kahvaltı iyi gider şimdi.

2 yorum:

  1. Bir metro aşkı ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. Duygularıma tercüman oluyorsun..... Severek okuyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz. Ben de yorumları severek okuyorum, daha çok bekliyorum.

      Sil