16 Eylül 2014 Salı

Selam








"Keskin bir çıkış oldu hayatından, açıklamasız, bir şey

söylemeden. Geri geldim ama bir bahanem yok. Neden yaptın desen bir sebep sunamam, 

belki sadece bir sebep, belki... Yalnızlığıma yalnızlık katmak istedim, neden mi? Sanırım 

psikolojik sıkıntılarım var. Sanırım kendime acı çektirmeyi seviyorum. Sen de öylesin bana 

benzersin, yalnız başına acı çekmek güzel değildi. Mazoşistim sanki biraz, acı çekmekten 

hoşlanan hani, kendini acıya sürükleyen bilerek, bilerek yalnızlığa sürükleyen, bilerek 

hüzünlü müzikler dinleyen, bilerek karamsar bir havada takılan. Ama bu süreçte

eğlenmedim, çektiğim acıdan zevk almadım, daha da acı çektim ve bu gerçekten "acıttı". 
,
Uzun lafın kısası, beraber yalnızlaşmaya geldim."

5 yorum:

  1. ya abi yazılarının fanıyım ama hangisine bu yorumu yazayım bilemedim random yazıyorum :D fanın var bi yerlerde bil yani :D :D :D

    YanıtlaSil