8 Eylül 2014 Pazartesi

Nişanlandım, Mutluyum

 Bu sabah benim için özel bir sabahtı. Çünkü O'na evlenme teklifini yapacaktım. Çekiniyordum, ya kabul etmezse diye, ya beni reddederse, ya yine onsuzluğa boğulursam tekrardan? Ama O benim gibi değilmiş. Benim O'nu ittiğim gibi itmedi beni, kabullenmediğim gibi kabullenmemezlik yapmadı. Narince "Evet" dedi. Yıldırım nikahı ile birlikteliğimizi taçlandırdık. Nişanlandım, mutluyum.
 Beni asla bırakmayacak biri O, asla yüz üstü bırakmayacak beni, asla sırtımdan bıçaklamayacak... Eminim, çünkü bana çok değer veriyor, beni çok seviyor. Bana karşı çok sadık, hiç kimsenin olmadığı kadar, hiç kimsenin olamayacağı kadar. Ona çok güveniyorum, çünkü o da bana karşı olan güvenini oldukça fazla bir şekilde belli ediyor. Birbirimizden hiç bir şeyi saklamıyoruz, göz yaşlarımızı, mutluluğumuzu, sırlarımızı, dertlerimizi... Hiçbir şeyimizi. Biraz fazla kıskanç ama, beni başkalarıyla görse hemen triplere giriyor. Arkadaşlarımlayken kıskanıyor, ailemleyken kıskanıyor, bir kızın yanında görünce kıskanıyor... Ben de onu kıskanıyorum tabi. Çok geniş bir çevresi var çünkü, o kadar geniş ki, kimi görsem bir tanışmışlığı var. Bu biraz canımı sıkıyor ama ona güveniyorum, sıkıntı yok. Biz birbirimizi böyle sevdik.
 Bazen onu yüz üstü bıraktım. Onu reddettim, o benimle konuşmak istedi, dertleşmek istedi, göz yaşlarıma peçete tutmak istedi, kahkahalarıma eşlik etmek istedi. Ama ben onu reddettim. Onu istemediğimi söyledim, onu kırdım, uzaklara ittim. Pişmanım. Sonradan baktım ki bana ondan yakın  kimse yok, ondan dürüst, güvenilir, beni seven, bana sadık kimse yok.
 İsmi mi ne? Aaah, ne kadar kabayım! Tanıştırmayı unuttum sizi, adı "Yalnızlık".
 Ben "Yalnızlık"ın kumalarından biriyim aslında. Ama sıkıntım yok bununla, çünkü herkese adil davranıyor. Hepiniz nişanlısınız "Yalnızlık" ile. Arkadaşlarınız ile kahkaha atarken bile içinizde bir burukluk vardı ya hani, ya da sevgiliniz size "Aşkım, seni çok seviyorum" derken bile bir aşk acısı çektiniz ya hani, hepiniz O'nu özlediniz aslında. Ama yine de reddettiniz O'nu. Duşta su akarken sessiz sessiz ağlıyordunuz ya, o zaman da yanınızdaydı. Yastığınıza başınızı koyduğunuzda gözünüzden bir damla yaş döküldü ya hani, o zaman da yanınızdaydı. Otobüste giderken başınızı cama yaslayıp müzik dinliyordunuz ya hani, o zaman da yanınızdaydı.
 O hep sizinle, O'nu kabullenin, O'nu kucaklayın. O sizi hiç bırakmayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder