26 Ağustos 2014 Salı

Erkek Adam Ağlamaz



 Şimdiden uyarıyorum, bu yazı küfür içerir, küfürden hoşlanmayanlar okumasın. Okuyup da "Aa küfür etmiş çok ayıp" diyenler de sikimde değilsiniz.
 Üstteki şarkıyı açın, dinlerken de yazıyı okuyun. Yazı bittikten sonra da şu linkten liriklerin anlamına bakın. Bakmayacaksanız da bu cümleden sonra siktirin gidin kapatın yazıyı.
 Ben hiç bir şeyin fanı değilimdir inanır mısınız, ne böyle gevşek Belieber'lar gibi oldum, ya da nonoş Directionerlar, ya da godoş Navy'ler gibi. Ama ben bu Eminem'e derin bir saygı ve sevgi besliyorum. Ben ki hiç bir şeye kolay kolay derin bir sevgi ya da derin bir nefret beslemeyen kişi, bu adama çok derin bir saygı ve sevgi besliyorum. Bu adam bize ortalama her şarkısında bizlerin imrenerek baktığı hayatın ne kadar boktan bir hayat olduğunu, toplumun ve "endüstri"nin bizleri kalıplar içerisine koyarak "zorla" nasıl değiştirdiğini anlatıyor. Ve her birimiz bu şarkıları dinledikten sonra Katy Perry'nin bol dekolteli video kliplerini izliyoruz. Çünkü biz anlamak istemiyoruz. Çünkü biz IQ'sunu zorlamayı sevmeyen geri zekalı insanlarız. Çünkü biz eğlence, karı kız, daşak, geyik, meme, am düşkünü insanlarız. Çünkü malız biz, mal.
 Adam açık açık diyor ki "Sizin sarı saçlı, milletle daşak geçtiğim halimi ben sevmiyorum, "We Made You 2" yapmaktansa "Not Afraid 2" yi yapmayı tercih ediyorum". "Ama yine de sizin istediğiniz gibi söyleyeceğim, sizin istediğiniz adam olacağım, bunu istemesem de". Biz neden böyle istiyoruz, çünkü eğlence düşkünü yarak kürek insanlarız biz. Gelecek için zerre planı olmayan, hiç ölmeyecekmiş gibi yaşayan geri zekalı insanlarız biz. Ölüm bir gün kapımızı çalmayacak gibi o kucak benim şu yarak senin dolaşan insanlarız biz. Ağzımıza şıçayım herbirimizin teker teker.
 Bu "Adam" açık açık belirtiyor ki "Bu ben değilim!. Beni siz böyle yaptınız! Beni bu "Endüstri"/"Sistem" böyle yaptı!" Sen, amına koduğumun Belieber'i, hatta dur dur, Boybelieber'i, yarım akıllı iki Justin'ci sana bacak arasını versin diye bu kılıklara girmedin mi sen?! Ya sen Directioner göt veren? Sen fazladan bir kaç yüz takipçi için Twitter biona "#Directioner" yazmadın mı?! Sokağa çıkıyoruz hepiniz aynı siki giymişsiniz, hepiniz aynı tarzsınız. Başınızda "Obey" yazan şapkalar, sorsak birinize kafanızdaki şeyin anlamı hakkında bir cümle kuramazsınız. Ama şapkanızla "Selfie" çekip sosyal medyada bir kademe daha popi olma çabasına girersiniz. Birimizde özgün bir şey yok lan, birimiz "Ben benim ulan! diyemiyoruz. Bebelere sorsak ya Doktor olmak istiyor ya Hukukçu. Birisi demiyor ben "İletişim tasarımcı olacağım ulan! Sikerler sayısalı fen bilgisini." (Faruk Tapsız kardeşime derin saygım var bu konudan dolayı).Neden?! Çünkü insanlar ne düşünür sonra bizim hakkımızda, Doktor olunca bize hekim derler daha cool dururuz çünkü, makam mevki şöhret ardından gelen karı kızla şehvet çünkü, oraları okumadığımız zaman ya insanlar bizi eleştirirse çünkü. Ağzına sıçayım o "İnsanlar"ın. "İnsanları sevmesen de onlarla geçinmek zorundasın" düşüncesini savunanların da ağzına sıçayım, "Erkek adam ağlamaz" diyenin de ağzına sıçayım.
 Basma kalıplarınıza da sıçayım, bize zorla dayatılan şeylere de sıçayım. Bunu okurken "Aa ne kadar boş küfür etmiş yaa" diyen kişi, senin de ağzına sıçayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder