15 Ağustos 2014 Cuma

FUCK!

   Kafayı yiycem. Dönüyorum, dolaşıyorum. Bişiyler olduğunu zannediyorum. Ahan da göründü bişiy, oluyo falan diyorum bazan. Ama yok, yine geldiğim nokta başladığım nokta oluyo. İlerleyemiyorum bi türlü.

   Son bi senede yüzlerce insanla tanıştım, bissürü kitap karıştırdım. Gezdim, çalıştım, denedim, keşfettim. Biçok şey değişiyo gibi oldu hayatımda. Ama hala aynı gökyüzüne bakıyo, aynı ayı seyrediyorum geceleri. Süprizler bitmiyo, şaşırmalar bitmiyo, tecelli kesilmiyo abi. Her an farklı geliyo. Yağıyo resmen. Ama hala sabahları zor uyanıyorum, hala zor uyuyorum geceleri. Her şey değişiyo, ama değişen bişiy yok. FUCK!

   Kılıktan kılığa sokuyolar abi adamı bu yolda. Hazırlıklı ol ! Kimi zaman melek, kimi zaman şeytan oluyosun. Kimi zaman deli, kimi zaman cinyıs oluyosun. Haç takıyolar boynuna, öle gezdiriyolar bazen Kızılay'ı; kimi zaman geliyo küpeyle risale sohbeti yapıyosun. Aşk geliyo yanına oturuyo bazen; ahh en eğlencelisi de o oluyo zati. Ağlamalı sümüklü bişiy oluyo ama hoşuna gidiyo o da emin ol. Bu yolda hep mutlusun zaten, onu dert etme.
   Bi kere, yapmam dediğin her şeyi yapacaksın bunu da unutma!

3 yorum: