13 Temmuz 2014 Pazar

Yine Baş Başayız

 Değer verdiğim bir insan bana "Mutsuz olduğun zamanlar yazı yazardın hep. Uzun zamandır yazmıyorsun. Bu iyi bir şey, mutlu olduğunu gösterir." demişti. Bir düşünüyorum da haklı sanki. Genelde üzgün olduğum zamanlar yazarım. Moralim çöktüğü zaman, özellikle de moralimin nasıl ve neden bozuk olduğunu kimseye anlatamadığım zamanlarda yazarım. Buralar benim geceleri ağladığım yastığım, mikroplarımı boşalttığım kusma tasım, günah çıkarttırdığım rahibim, ağlama duvarım...
 Dertli ve moralim bozuk olduğum zaman saçmalarım buralarda. Çünkü genelde anlatamam kendimi bu zamanlarda. Aklıma gelen kelimeleri ardı ardına sıralarım, artık anlatım bozukluğu mu olmuş, yazım hatası mı olmuş, noktalama hatası mı olmuş... Hepsi Allah'a emanet. Çünkü burası beni anlamaz. Ben anlatırım ama beni anlamaz. Beni kimse anlayamaz. İçimdekileri, zihnimdekileri... Beni ben bile anlamıyorum ki. Bu neyin kafası bilmiyorum. 
 Bu tür zamanlarımda yazı yazıyorsam eğer geri dönüp bir kere daha okumam. Öylece boşalır zihnimden kelimeler. Biraz da olsa rahatlarım. Yayınladıktan sonra da okumam. Totem yapar gibi, sanki buraya yazıp bir daha okumayınca moralim düzelicek gibi, sanki her şey daha iyi olacak gibi. Bir babanın bacakları kesilmiş çocuğuna "Büyüyünce sen de yürüyeceksin" demesi gibi, kanserin son aşamasındaki bir hastaya doktorların "İyi olacaksın" demesi gibi.
 Dertliyim yine, beni anlayacak kimseler de yok.  Bir sen varsın beni dinleyen Blog, kaldık yine baş başa...

11 yorum:

  1. sende cevher var ama yaşamayı bilmiyorsun adamım. miyoptren.tumblr.com belki birşeyler kaparsın. ali lidar da var tabi. bu ikisine göz gezdir öğrenmen gerekenler var ;)

    YanıtlaSil
  2. ali lidar iyi gerçekten evet. ama miyoptrene bi baktım da yeni favorim diyebilirim. bu arada ben forumdan geldim hep takip ederdim ama yazmak şimdi nasip oldu. yalnız da değilsin bak seni dinleyen kitlen burda :)

    YanıtlaSil
  3. normalde yorum yazmazdım ama burda aşırı derecede saçmalanmış. müdahele etme gereği duydum. Ali Lidar bu işin piridir. Miyoptren denen yeni yetme dandik bi tumblr'la karşılaştırmak çok anlamsız. Evet kazandibi , sende de cevher var ama eğer birini örnek alman gerekiyorsa bunun için son yer miyoptren'dir. Adamı da tanımıyorum ama işsiz güçsüz gerizekalının teki olduğu kesin. Neyse burak kardeş bunlar sana naçizane öğütlerim. Ali lidar iyidir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten yazıda saçmalıdığımı belirttim dostum. Pek de iddalı bir yazar değilim içimi dökerim belirttiğim üzere ama önerilerinizi tabii ki dikkate alıcam

      Sil
    2. Yok hayır sana demedim. Saçmalamaktan kastım miyoptren'in ali lidar'la karşılaştırılmasıydı. Sorun yok :) .

      Sil
  4. Öncelikle yazıyı beğendim , blogunuzu da kirletmek istemem ama bikaç bi şey söylemem lazım. Benim adım melis. yukarda bahsedilen tumblra yazan çocuğu tanıyorum. Arkadaşım olur. Ve yukardaki talha isimli kişinin ona 'işsiz güçsüz gerizekalı' demesi gücüme gitti açıkçası. Tekrar tekrar özür diliyorum kirlettiğim için ama , biz bunu şu an yanımda iki arkadaşımla yazıyoruz ve eğer müslüman olmasaydık ona tapardık. Evet bunu diyebiliyoruz çünkü o hem zeka yönünden hem de her türlü mükemmel bi insan. Son zamanlarda bikaç talihsiz olay yaşadı sadece.Yani biz ondan öte bi insan olabileceğini hiç düşünmedik her neyse, üstteki arkadaşın bunları demeden önce bir kendisine bakması lazım diye düşünüyorum. Sonuçta tanımadığın bi insan hakkında böyle konuşamazsın. Ali lidar konusuyla da ilgili hiç bir fikrim yok :). Tekrardan özür dileyerek, iyi günleri de özrün yanına ekliyorum :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ne demek ne kirletmesi teşekkürler yorum için.

      Sil
  5. Hacı yazı çok akıcı eline emeğine sağlık. Üsttekileri de dinleme moruk kafana estiği gibi takılmak en iyisi sen deam et aldırma :D. Ve de bu yazı diğerlerinden farklı olarak çok akıcı lan :D. Akıyor. :)

    YanıtlaSil