28 Temmuz 2014 Pazartesi

Çiçekci Kız

 "Bayramın mübarek olsun kazandibi, rüyamda seni gördüm. Kötüydün, bir halini hatrını sorayım dedim. Nasılsın?" Normalim çiçekci kız. "Ne gördün ki rüyanda?" "Bir çiçekçi kızı sevmişsin o da seni terk mi etmiş, bir şey olmuş. Sen de çok üzgündün, ağlıyordun, bana anlatıyordun" Bak bana, seninle olan derdimi yine sana anlatıyorum.
 Bana en güzel Bayram hediyem oldun.  Inanamazsın ama öyle işte. Bugün bayramın ilk günü. Ama bana Bayram değil bugün.  Bayramlar geride kaldı sanki artık. Çiçekçi kız artık yok buralarda. Suyum da tükendi, elimdeki çiçekler soldu. "Seviyor-sevmiyor" yaptım, o papatyalara yaptığın gibi, ama son yaprağa gelemedim hiç, boğazım düğümlendi.
 Herkese Çiçekçi Kızı soruyorum. Kimse bilmiyor yerini, son umut geldim kapına, sen biliyor musun onun yerini? Sen biliyor musun Çiçekçi kız nerede?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder