17 Mayıs 2014 Cumartesi

Ateş Böceği ile Kelebek 5

Işılda ateş böceği!
Meydan oku seni hor gören yıldızlara
Işığın aşkın ile besleniyorsa
Işılda sen, aldırış etme sonbahara.

Işılda ateş böceği, derdimle dertlen.
Sana kurban olmayı şeref bilirim ben.
Sen ışılda, ben şahadet içeyim ellerinden.
Işılda, henüz masumiyetimizi yitirmemişken.
Bilirim, çok seversin;
Öyle ki dillere destandır sevdan
O sevdaya bin canlar kurban.

Bilirim; gözyaşlarını bilirim.
Dualarına karışır şafağı beklerken.
Sen ışılda, ben gözyaşlarını silerken.
Sen ışılda, gerekirse solarım ben.
Çok lazımsa hasret, ben çekerim. 
Sen ışılda, ben gözyaşlarını bilirim.
Gerekirse hiç çıkmam kozadan,
Söz, açmam kanatlarımı beriye aşktan.
Yeter ki sen ışılda, sen o aşk ile yan.
Ben hamım daha, bari sen kanatlan.

Uç ateş böceği,
Aldırma, yıldızlar imrenerek bakacak ardından.
Kanatlarım aşka gelecek ışığından.
Yıldızlar diz çökecek ardından.
Ama sen dönüp bakmayacaksın, uçuyor olacaksın.
Işılda ateş böceği!
Aydınlat bu karanlık geceyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder