11 Ocak 2014 Cumartesi

Yıkılan Hayaller Listesi

-İkimizin diş fırçasını yan yana görmek.
-Karşılıklı çikolata șelalesinden yiyip, ağzımız yüzümü çikolata olunca birbirimizle dalga geçip gülmek.
-Sizin köyde gece çimlere uzanıp yıldızları seyretmek.
-Beraber maldivlere gitmek.
-Birlikte dünyayı gezmek.
-Birlikte yemek yapmak.
-Birbirimize gözlerimiz kapalı yemek yapmak.
-Beraber sahilde ayaklarımız çıplak, el ele yürüyüş yapmak.
-Omuzumda uyuya kalman.
-Sana kokunu içime çekerek sarılmak.
-Sizin köydeki ağaca adımızın baş harflerini kazımak.
-Seninle su savaşı yapmak.
-Fıskiyenin altında koşmak, sırılsıklam olmak.
-Yağmur yağarken aynı şemsiyenin altında yürümek.
-Beraber kartopu savaşı yapmak. (kafaya atmak yok)
-Üstümüze battaniye örtüp beraber film izlemek.
-Gözlerini izlerken senli rüyalara dalmak.
-Sen uyurken sana kahvaltı hazırlamak.
-Bana kahveyi sevdirmen.
-Bir gün boyunca telefonlarımızı kapatıp birbirimize vakit ayırmak.
-Sabah uyandığımda uyuma taklidi yapıp beni uyandırmanı beklemek.
-Sabah beni güzel sözcüklerle uyandırman.
-1 saat boyunca hiç bir şey söylemeden birbirimizi izlemek.
-Hasta olunca bana bakman.
-Sahilde koşu yarıșı yapmak.
-Beraber güneşin doğuşunu özlemek.
-Dizine başımı koyarken senin, benim saçlarımla oynaman, o sırada benim seni izlemem.
-Birlikte sokak lambası altında yemek yemek.
-Gözlerim șișip kızarana kadar sana sarılıp ağlamak.
-Sana keman öğretmek.
-Seninle sizin köyde şömine karşında uyuya kalmak.
-Birbirimizin gözlerine çok yakından bakmak.
-Soğuk bir kış akșamı kar yağarken kol kola yürüyüş yapmak.
-Beraber salıncakta sallanmak.
-Beraber yemek yapmayı öğrenmek, öğrenene kadar facialarımızı gösteren bir albüm yapmak.
-Seninle kitap okumak, sonra okuduklarımızı birbirimize anlatmak.
-Bana beni anlatman, sana seni anlatmak.
-Eve girerken sana eve geldiğime dair seslenmek.
-Gözümü açtığımda seni görmek.
-Seni gördüğüm zaman kalbimin nasıl olduğunu anlaman için elini tutup kalbimin üstüne koymak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder