20 Temmuz 2020 Pazartesi

Kucağında Kutsal Bir Kitap

sana gerçekten

ama gerçekten acıyorum


zavallı insan müsveddesi seni

seni savallı

pathetic

yüz karası

saygısız kadın

sayısız kadınlar

birazcık saygıyı bana çok gören

saygısız kadın

halbuki adım sebastian'dı

o kutsal kitapta.

yazıklar olsun sana

yazık oldu

o kutsal sözcükleri barındıran

kutsal kitaba.

sana hayatının

en iyi hediyesini yolladım ben

hayatının en iyi hediyesi ulan!

ben sana ne yaptım

sana seni özel hissetirmekten başka 

naptım

allahın cezası seni

seni özlüyorum

senin doğum günün için

sana yolladığım hediye

senin doğum gününde

bana geri döndü

allahın saygısızı

allahın saygısını alamayan 

bir Sebastian...

Abinin kitabı ulan

ABİNİN KİTABI

İNSAN ABİSİNİN KİTABINI 

NASIL ALMAZ YA

BU KADAR MI SEVMİYORSUN ULAN SEN ABİNİ

Abisini ancak bu kadar sevebilen bir kadın

beni nasıl sevebilsin ki...

Neden

Neden çalıştım ki buna

Neden çabaladım

Çünkü ben aptal bir 

orospu çocuğuyum

insanlara hala değer verebilen

aptal bir orospu çocuğu

kimsesiz

annesi belirsiz.

BEN BU DÜNYAYA FAZLAYIM

ben vücuttan atılması gereken

bir safrandan farksızım

Nolur hayat

Nolur tanrılar!

Nolur kader.

Atın beni sindirim sisteminizden

Yoruldum

Vazgeçmemekten

Hala insanlara inanmaktan

Onları doğru yola çıkarmaya çalışmaktan

yoruldum.

Halbuki cürmüm ne?

İşte

Bu kadar.

Of 

Of ki ne of...

Her şey için çok geç.

Telefonu yatağın kenarına koydu. Ayağa kalktı. Kitaplığın üzerinde, tozlanan siyah kutuyu aldı. Kutunun içerisindeki kitabı çıkardı. Kapağına baktı.


Parmak Sancıları: Son

yazan

Mehmet Burak Balyan

Odasının kapısını araladı. Yatağına uzandı. Kucağındaki kutsal kitabı kollarıyla sardı. Gözlerini yumdu.

O kapı hiç açılmadı.







ben sandığın kişi değilim.
biliyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder