29 Ekim 2018 Pazartesi

Kmd

Çok iyiyim, şaşırdınız değil mi? 
Bende şaşkınım, şaşkın ve iyi. 
Eskiden hangi yaramı sarsam diye düşünürdüm. 
Şimdiyse ben deşiyorum yaralarımı.

Ne kadar acırsa o kadar nefret edeceğim yaşadıklarımdan, hatalarımdan. 
Acısıyla yaşadığım bir hatayı bir daha yapamayacağım çünkü. 
Fazlasıyla acı çektim, çekiyorum çünkü. 
Acılarım büyütecek beni, sizin aksinize mutlu olacağım içten içe, yanlış insanlar tanımışım diyeceğim, tanıdım ve benim için dünya nüfusundan eksildiler diyeceğim; seni, onu, bunu veya şunu, artık umursamayacağım. 
Kimse kimseye muhtaç değil. 
Kimseyi de size muhtaç hale düşürmeyin. 
İnsanların zaafı olmayın, renginizi belli edin.
Sürekli arayış içinde olduğum huzuru kıyısından köşesinden elde ettim. 
Kafamı rahat bir şekilde koyuyorum artık yastığıma. 
Planlarım değişti, bakış açım değişti, insanlık bile değişti benim için.
Şimdi düşünüyorum da,
bana dünyanın nasıl bir yer olduğunu unutturmayacağın için teşekkürler. 
Unutma,
kalbin attığı sürece yaşamıyorsun. 


1 yorum:

  1. Selamlar sevgili yazar.
    Yazı yazma arayüzünde yukarı tarafta bir yırtık sayfa işareti var. Onu kullanarak yazının ana sayfada tamamının gözükmemesini sağlamanı rica ediyorum. Böylece bir kısmını gören okuyucu dilerse "devamı"na tıklayacak tamamına erişebilir.
    İyi yazmalar.

    YanıtlaSil