8 Aralık 2016 Perşembe

biliyorum

bence daha önce hiç kavuşan olmadı 
*derin nefes*
“mutlu son” yazısı çıktığında
hatta perdeler inip
ışıklar kapatıldığında
arkalarda bir yerlerde 
biliyorum 
*göz devirme*
oralarda bir yerlerde
sessiz 
hem de fazla sessiz kavga eden 
sıradan bir çift vardı.
biliyorum işte..
*omuz silkme*
hep vardı.
*düşünceler*
bence kimse deli gibi aşık da olamadı
biliyorum 
*kıkırdama*
kalplerinde bir yerlerde
binbir türlü affedişin arkasından
belki de maskelerin arkasından
sevemedi kimse 
*nefret*
-mış gibi yaptılar
 *kaş çatması*
biliyorum 
*omuz silkme*
bunu da yaptılar 
nerede bilemiyorum ama
işte
herhangi bir yerlerde
seviyormuş gibi yaptılar, *ses yükseltme*
sahipleniyormuş gibi  *daha çok yükseltme*
iyiymiş gibi  *daha fazla yükseltme*
oldurabilmiş gibi  *bağırış*
susacakmış gibi  *ses kısılması*
susturabileceklermiş gibi  *göz damlası*
biliyorum işte,
*yorulmuşluk*
onlar bir yerlerde
*halı desenlerini inceleme*
yoksa ne manası vardı ki
bunca kırık kalplerin yer yüzünde?
Rab dedik, en büyük aşk O’na dedik
değil mi? *kaş kaldırma*
kalır mı sandınız aşkınızın sözde sevgilinize?
biliyorum 
*dalgamsı gülüş*
seviyordunuz siz de bir yerlerde 
görüyorum
seviyorlar işte
*kıkırdayış*
deli gibiymiş ya sözde
peki ya ikinci gün? 
peki ya perşembertesi?
herkes cumayı mübarek kılar
peki ya perşembertesi?
biliyorum onu da, 
*derin nefes*
perşembertesiyi de seven var bir yerlerde 
cuma’nın rehavetinin çöktüğü,
en huzurlu uykunun uyunduğu
sevgiliye en bir uzak hissettiğiniz gün olan perşembertesi var sizde de
biliyorum
varsınız
*gülümseyiş ardından nötrleşme*
bilmediğim herhangi bir yerlerde
seviyorsunuz siz de
*kafa sallayış*
yalnızlığı
O’nunla tek kalıp birebir sorgulamayı seviyorsunuz
kendi kendinize sorup
kendi cevaplarınızı alıyorsunuz
ders çıkarıyorsunuz ya
hani sözde..
bitiyorum ya
gülme geliyor
*alaycı gülüş*
sonra bir bakmışım derin bir müziğin etkisinde 
ilahileri bastırıyorum
biliyorum ya hani siliklik ile şişmişliğin arasındaki o
koy-kaç muhabbetini
susuyorum
nefes de alıyorum hem bak
*derin nefes alış-vermeyiş*
*yutkunuş*
*gülümseyiş*
*kızarış* 

*göz kararması*

1 yorum: