19 Kasım 2016 Cumartesi

Selam

Merhaba büyük okur kitlem!
  
  Sizleri Temmuz ayından beri beklettiğimin farkındayım. Gönderdiğiniz mesajların hepsine cevap verecek zamandan yoksun olduğumdan, hiçbirinizi ayırt etmeye gönlüm razı olmadı, hepinizi cevapsız bıraktım. Mazur görün. Takdir edersiniz ki benim de bir özel hayatım var ve bu aralar biraz yoğundu.
  
  Ama hepinize canı gönülden bir teşekkürü borç biliyorum. Bu telaşlı günlerimde her gün sizlerden gelen mektupları okumak ve hala birilerinin bir yerlerde benim yazacaklarımı dört gözle beklediğini bilmek çok güzeldi. Var olun...
  
  Meteokardiyolojinin yaptığı çalışmalar, ilerleyen günlerde de özel hayatımdaki bu sağanak yağışın devam edeceğini söylüyor. Ama sizi daha fazla bekletmeye niyetim yok. Dolayısıyla belli aralıklarla sizlerle buluşacağım. Belirlediğim konu başlıkları altında, yaptığım son okumalar etrafında sizlerle sohbet edeceğim.

  Bu arada 2014 Mayıs'ında yolladığım bir selam vardı. Onu da alayım müsaadenizle:

Aleykümselam.      

5 yorum:

  1. Daha havalı bi dönüş olamazdı dostum��

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlar bende bir şeyler yazmak istiyorum lakin buraya nasıl post edeceğimi çözemedim. Bilgilendiren olursa sevinirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gmail hesabınızı forbrosco@gmail.com a yollayınız. Biz de size yazar daveti yollayalım

      Sil
    2. Teşekkürler. Gönderdim.

      Sil