18 Ekim 2016 Salı

Uzaklarda

Uğruna yaşadığımız, ve öldüğümüz ne varsa 
Bil ki artık çok uzaklarda 

Tutamaz ellerini, gitme diyemediğin kadın 
Sayısız boşlukla sarışır düşlerim
Ve hiçbir şiirimde saklı değil adın 
Ben zaten hiç saklamadım.
Beni saran gülüşlerinden ziyade, ne varsa hayatında
Saklayan sendin, sen sakladın
Anlayamadın -hâlâ da anlamıyorsun- 
Her şey için çok geç olacağını bir gün

Önceden tutunduğumuz, ve düştüğümüz ne varsa
Bil ki artık çok uzaklarda 
Değmiyor hiçbir beklemeğe,
Baksana nesillerdir gelmedi İsa
Biz muhtemelen göremeyiz güneşli günleri
Şiirlerini birlikte okuduğumuz diğer şairler gibi
Ben de çağırmıyorum seni zira
Yollar bağrında dikenler saklar
Susacağım bir sözüm daha yok benim
Gidiyorum, yol nereye kadar uzarsa

Uğruna gittiğimiz, ve döndüğümüz ne varsa
Bil ki artık çok uzaklarda
Bunu zaten konuşmuştuk biz
Ama seni hâlâ seviyorum ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder