7 Mart 2016 Pazartesi

Yağmurlu


Yağmur yağsın
Ed Sheeran çalsın 
Alalım ‘senden yaşlı’ karavanımızı 
-Gidiş yollarında ben sürerim, bilirsin
Seversin benim sürmemi
Hiç kimsenin sevmediği kadar-
Oyuna gidelim.

Dönüş yolu senin 
Güneş doğsun yolunun üzerine 
Gözlerini kısınca komik oluyorsun
Islan kahvelerimizi taşırken 
Ben de haritaları açarım
Google hâlâ yaşıyor olursa.

Gökkuşağından sür
Özgürlüğüne düşkünlüğüne içelim
Ben şekersiz içemem 
Çay mı kahve mi kavga ederiz muhtemel 
Üzme beni bu seferlik 
Yeterince üzülüp geldim.

Sana sevdiğin şiiri okuyor olacağım 
Şarkıdan sıkılıp radyoyu kapattığın zaman 
Dinlediklerimi hep zımbırtı buldun:
"aysel git başımdan ben sana göre değilim
ümitsizliğimi olsun anlasana 
hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim"

- Eve gitmiyoruz değil mi?
- Bizim bi evimiz mi var?

Gül 
Gülmek yakıştığından değil de
Sadece bana böyle gülüyorsun 
Hiç bitmeyecekmiş gibi


Şarkı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder