7 Mart 2016 Pazartesi

4. Kişi



*Ben de yolda olmadığımdan uyumuyorum.Hep yolda olmak istiyorum.Hiç durmak istemiyorum.Devamlı.Ama devamlı...
-Yolda olsan uyuycaksın öyle mi?
*Yolda olup umutsuzca yolun bitmemesini isteyerek gece karanlığında yolda neler olduğuna bakmak istiyorum.Ama sadece gece yolda olmak istiyorum.
-Gece güzellikleri gizler ama...
*Gündüzleri boğacak beni biliyorum.Geceleriyse çekecek içine yutacak beni inanıyorum.Sadece beni yutan o gecelerden oluşan yapay dünyamı istiyorum.Karanlıkta görünmeyeceğim sahte dünyamı...Ve karşımda birinin oturmasını diliyorum.Yüzünü göremezken onun kim olduğunu biliyorum.
-Güneşin doğuşuyla cıvıl cıvıl öten kuş, tatlı tatlı esen rüzgar onları karanlığa tercih etmen için ne yaptılar?
*Kendim!!!
*Karşımda yüzü karanlıklar içinden kendime bakıyor ve savaşıyorum.Işıksız tren kabinimde önümde bana ahkam kesen o kendimle savaşıyorum ve biliyorum kaybediyorum...Hiç kazanamıyacağımı bildiğim bu savaşı istiyorum ve üstüne koşuyorum.Sessizce haykırarak!
-Peki kendine karşı verdiğin bu savaşta kazanan illa ki sen olacaksan neden kaybeden tarafı yaşamayı seçiyorsun?
*Kazanan kendim benden daha güçlü biliyorum.İçten içe kendimi yerken daha da güçleniyor.Ying ve yang gibi.Biri büyürken diğeri küçülüyor.Ama asla hiçbiri yok olmuyor.
-İki taraf da kontrolünde değil mi
*Diğeri ele geçirirken gücü öbürü içerde yaşamaya devam ediyor.Onlar savaşıyor ben ise sanki dışarıdan onları izliyorum.Gölgeler arasından kendimi izliyorum.Bir yandan çoğalırken; Öbür yandan azalıp yok oluyorum.
-Olay da bu işte.İzliyosun.Kabullenmişsin.MÜCADELE ETSENE!!!
*Ne olacağını izliyorum ikisi arasındaki savaşda.
-Kalk de başlatma azından çoğundan tut ikisini ve yaklaştır birbirlerine.Tam o anda kat birbirine ikisini.Sen de gir aralarına.Al sana Kendin.
*Belkide olay budur belkide ben kendim olmak istemiyorumdur.Belkide sadece YOK olmak istiyorumdur.
-Bu bi çözüm değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder