28 Ocak 2016 Perşembe

Gurbetti

Gurbetti
Elimin kaleme değmeyişi
Kaleme olan hasretim
Gurbettendi
Köşebaşlarında yalnız içilen kahveler
Hiçbir şeyi değil ama gurbeti getirdi
Tren garlarında anlık işleyen saatler
Onlar da bana gurbetin birer cilvesiydi
Sevdiğim sokaklar, sevdiğim caddeler
Taşan gözyaşları, o son raddeler
Tüm beklemeler, ümit etmeler
Söylemeye cesaret edilemeyen cümleler
Ve daha nice sığıntılıklar, niceler
Bir fişin arkasına sığmayacak
Sığınmışlıklar
Gurbetti
Tüm bu koşuşturmacanın ardından
Geceleri omuzlarımdan inen sancılar gurbetti

Koşmanın bana verdiği özgürlük
Adını bile bilmediğim diğer tüm özgürlükler
Kendimi gerçekleştiriyor oluşum
Parça parça
Bana gurbetti
O denli özlemekler sığdırmışım gönlüme
Gitmek sığındığım limandı
Gitmek evimdi, yurdum yuvamdı
Kalmak gurbetti
Nefes almak için kalan yedi dakikam
Gurbetti anlayana
Nefessiz yaşamaya alışanlara
Nefes gurbetti
Son nefes, son gurbetti
Bitti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder