16 Ekim 2015 Cuma

kazandibi'den

Kısa bir konuşmadan Kazandibi'nin mesajlarını alıntıladım. İyi okumalar.

Böyle düşünüyosan dene o zaman
Fikrimi belirttim
Belki de unutmak mantıklı olan
Biz sadece, hastalıklı yaratıklarız
Ve mantıksız


Hayır ben şunu diyorum
Belki de unutmak mantıklı olan
Biz sadece, hastalıklı yaratıklarız
Ve mantıksız

Rüyanın ya da kabusun başlangıcını hatırlayabiliyor musun
Rüyayı ya da kabusu görürken?
Öyle işte

Yeterince ölüsün bence
Bu mesajlar çok tanıdık geldi bana
Tanıdıklığı devam ettireyim
"Çünkü onu besliyorsun"
Dejavu tamamlandı

Ben amerikadaydım sanırım
Evet, bu sefer başrol sensin
Ben sana demiştim "inatlaşıyorum belki de" diye
Sen de "onu besliyosun" demiştin

Evet ben de böyle cevaplamıştım
Büyük laf falan mı ettin yoksa?

Böyle devam edersen
İlk erkek çocuğunun adı onun adı olacak
Sorana şunun ismi diyeceksin
Böyle bir konuda konuşulacak son adamla konuştuğunun farkındasın değil mi?

Ben halimden memnunum
Ama sen olur musun bilemem tabi

Benim karakterim de müsait değildi bence
Ben müsaitleştirdim, karakterim istese de istemese de
İçinden geleni yap
Fazla düşünme 
Be simple
Think simple

Sana ne karşındakinden
Sen üstüne düşeni yapıyorsun
Bırak gerisini o düşünsün
Ya da düşünmesin 
Ben yatıyorum 
Ve seni hastalıklı beyninle baş başa bırakıyorum

Beynini uyuştur
Ben öyle yaptım




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder