28 Eylül 2015 Pazartesi

Yeni Baslangic

YALNIZ CANAVARIM 3 (YENİ DÜNYA)
 UMUT tükendi.Beklediklerim bekledigimle kaldi .
Canavar galip geldi .Başından beri galip geliyordu zaten kabullenemiyordum hala umudum var diyordum.Ama artık o da yok.Benden habersiz intihar etti.Hemde çok yükseklerden attı kendini uçurumdan.Cesedini bile bulamadım.Artık kabulumdur yalnızlık .Artık  ogrenmeye calisicam CANAVARIMLA yaşamayı.Bu dünya bitti artık.Bu dünya için umutlanmayı ,umut üretmeyi bıraktim Artık sadece hayal dünyam var oraya temelli taşınacağım .Zaten fazla eşyam yok bir ben varım bir CANAVARIM birde henüz yitirmemiş olduğum aklım var.İc seslerimi burada bırakacağım beni rahatsız ediolar cogu zaman.Hayal dünyasına misafir olarak her gün her gece giderdim zaten oranın bi vatandaşı oldum bir nevi.Ama artık misafiri degil oranın bir parcası olacağım yada orası benim bir parçam olacak.Hayeller kuracağım imkanı olmasada ama yinede kuracağım ,artık umut yok nasıl olsa gerceklesirmi diye endiselenmeyeceğim yada gerceklesmesini beklemeyeceğim.Beklemek yorucu geliyor artık .
Biletimi aldim gecenin karanlığında yeni bir yolculuk beni bekliyor olacak .Tesekkurler  hayaller kurmami saglayan kisi (R) (adin gibi gelip gectin arkanda biraktigin daginiklik icinde tesekkurler ).Tesekkurler beni bu dunyada bosuna bekleten umut.Tesekkurler galip gelip beni bu yeni yolculuğa iten CANAVAR ım teşekkürler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder