24 Ağustos 2015 Pazartesi

Geçmişe bir özür..

Kader... 

Belki de ilk defa inanıyorum ruhuma yabancı bu kelimeye. Hayatımı her daim kendi aldığım kararlarla yönlendiren ben simdi cagresizligin bataklığından kurtulmaya calisiyorum. Belki de ilk defa Hayatımı ben degil kader denen yabancı yönetiyor. 
Gücümün son demlerinde bir umut bir mucizeyi bekliyorum. Gökte kayacak bir Yıldız arıyorum her gece dileğimi fisildayabilecegim. 
Yorgunum. Iliklerime kadar hissediyorum bazı şeylerin yoğunluğunu. Kendimi belki de ilk defa böylesine sorguluyorum. Kime ne yaptım diye. Kimin ahını böylesine aldim diye merakla bir cevap arıyorum. Umudumu kaybetmedim hicbir zaman, ona sığınıyorum. 
Belki milyonuncu defa özür diliyorum geçmişimden. Her kimi kırdıysam affola. Ben bir mucize bekliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder