2 Temmuz 2015 Perşembe

birşeyler, birşeyler

gerçekliğe yazdırır olaylar bugün gerçeksizliği içinde gerçekten yalnız olan bir kaç metre kare oda içinde bir dünya




kendime gelmek için kaçınca kahveyi, sıgarayla içiyodum - nasılda bitiyorduk -
hayata ilk adımımdı doğumum ölümümle başladı - bu böyleyken nasıl başarırdık ?  -
cevap vermeni istemiyorum boğuluyorum şu odada bagırıyorum herkese - inan ki -
aklımın benden götürdüklerini, ah aklımı istiyorum - geri -

belirsiz bir yanım sol yanımı taşladım hunharca katlettim
vicdan ve duygusu olmayan bir hiç kimse olarak çocukluğumdan demin yaşlanırken geçtim
bastonumla ve soluk içindeyim

ve hala içimdesin, çık içimden umrumda değilsin, içime işliyorsun - hangi hayra alametsin ?-
gözlerimdeki filtreler uykusuzluğumu gizlermi, uykularımı izlermisin ki her rüyama gelirsin
baktıgım yüzler maske takıyor hepsi sensin,
gürültünden uyuyamıyorum kalk ve yat be densiz -
oturtuğum koltukta uyuya kalıyorum her gece,uyumak istemiyorum aslında,yatağa yatıp da uyumak istiyorum,ama yazmaya devam ediyordum usanıyodum öfkemi kontrol edemiyordum gözlerim kararıyordu

özlüyorum
sen zaten bilirsin defterde yazılılar
bugünü kandırma bana
ihtiyacım yok beni anlamana
kendi başıma yol katediyorum da
aklımdasın hala

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder