17 Haziran 2015 Çarşamba

Yıldım

Yıldım,
Hayatın bana her gün vurduğu o acı tokattan yıldım.
Bulunması güç huzur gecesinin ufkundayım 
Dualarım, duygularımı alıp götüren tek bir düş oluverdi. 
Bakışlarım hep seni söylesin diye tavsiye ettiğim tüm o şarkıları
Şimdi bana rakı masasının etrafında toplanmış 
anason kokan kravatı dağılmış adamın hüznü gibi
nakşetti bütün o şarkıları. 
Yıldım,
İçimde ağlayıp, hıçkıran kalbime mi yansın ciğerlerim
Birbirine bağlanmış, dolaşmış düşüncelerimin içinden çıkamayan aklıma mı kahrolsun bu bedenim?
Hayat bana sigaranın en acı dumanını üfledi, 
kasırga etkisi oluşturdu benliğimde. 
Bağırmak istedim dilsiz halimle
Görmek istedim tüm çiçekleri kör gözlerimle 
Dokunmak istedim tüm bedenlere haram kederimle
Tatmak istedim sevinci, aşkı, kibiri, bencilliği, sencilliği
Nerde bende ki o sonsuz deneme hakkı? 
Beni daha da dibe itti gökyüzü. 
Her gece tavanım ete kemiğe bürünüp uyandırdı beni
"Hilal uyan! Bu gece düşünmeden yattın!"
Yıldım. 
Tavanın beni her gece uyandırıp saatlerce onu düşündürmesinden de yıldım. 
Her gece bile bile
aynı hataya düşüyorum. 
Canımı acıtıyorum
Hem ruhsal 
Hem fiziksel
Alnım sıradan bir kağıt gibi
Gelen giden elindeki kalemle kaderimin üzerini karalayıp imzalarını atıyorlar
Hikaye yazmaya başlıyorlar
Yarım bırakıp gidiyorlar
Sıradaki dost geliyor 
Karalıyor 
İmzasını atıyor 
Hikayeye devam ediyor
Bu yıllar boyunca böyle oldu ve böyle olmaya devam edecek
Her gelen eski hikayeme yeni karakterler ekliyor
Bazıları cellat bazıları ejderha bazılarıysa martı
Kafamın içi kütüphane gibi
Tek bir hikaye 
Milyonlarca cilt kitap
Yıldım
Her gün kitapların tozunu almaktan da yıldım
Yaşamaktan da
Nefes almaktanda yıldım
İnsanlardan da, 
Arkadaşlarımdan da,
Ondan da,
Kusurlarımdan da,
Sevdiklerimden de,
Gördüklerimden de,
Yaşadıklarımdan da,
yıldım. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder