26 Haziran 2015 Cuma

Seni Düşünmek

İlk defa değil bu şehirde yağmura yakalanışımız
Ancak bu kez başka

Anlatamadığım şeyler var
Benimle gel, bundan böyle hep birlikte olacağız

"Aşık olduğum şehirde sabah oluyor
Bir şair** bir yandan anlataduruyor
Göğsümdeki sancıyı
Benim anlatmaya muktedir olmadığım kadar güzel
Sözcükleri özenle seçmiş o
Bense sözcüklere takılmaksızın
Hep seni yazmışım
Yalnız bir yaz yaklaşıyor
Senden ayrılacağım
Ürküyorum, içim titriyor
Gözlerimse her zamanki gibi
Bir noktaya kilitli
Seni düşünüyorum
Aklımda binlerce şiirin
Aşık, çaresiz kafiyeleri
Yine seni düşünüyorum

Başımı taşıyacak kudreti kalmamış boynumun
Umrumda olmamış şu an kime ait olduğun
Öyle oturmuş saatlerce
Seni düşünmüşüm
Gözlerine zaten hiç bakmamıştım da
Kaşların kalmış aklımda
İlmek ilmek zihnime dokunmuş bir kilim gibi...

Üşümüşüm, umrumda olmamış
Babam, yatmadan omuzlarıma bir battaniye atmış
Gözyaşlarım kurumuş yanaklarımda
Farkında olmamışım."

Yine anlatamadım
Hiçbir şiirimde anlatamadığım gibi
Yüzüne de söyleyemedim
Şimdi gidiyorum
Belki yine gelirim
Söylenecek çok şey var evet
Çok şey var, biliyorum
Hem belli olmaz neyin ne olacağı
Anlamak istediğinde anlayacaksın
Yağmur yağmasa bile


**Nazfikri'nce

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder